Löneadministratör/ekonomiassistent till NMC Cellfoam

Löneadministratör/ekonomiassistent till NMC Cellfoam

Har du gedigen erfarenhet av arbete inom ekonomi och lön? Är du en positiv och lösningsfokuserad lagspelare? Vill du arbeta på en trygg arbetsplats med stabila ägare? Då ska du söka denna kombinerade tjänst som ekonomiassistent och löneadministratör till NMC Cellfoam i Kinnahult!

Om tjänsten

NMC Cellfoam i Kinnahult söker nu ekonomiassistent/löneadministratör till sin ekonomiavdelning, som består av tre personer. Du kommer ansvara för lönehantering samt kund- och leverantörsreskontra för NMC Cellfoam AB. Arbetet sker i SAP och Agda. Din arbetsplats finns i Kinnahult. Du rapporterar till ekonomichefen som utgår ifrån NMC i Getinge, Halland.

Förutom roliga arbetsuppgifter får du möjlighet att utvecklas, i din roll och på företaget. Du kommer till en trygg arbetsplats med investeringsvilliga ägare. Trevliga kollegor, mycket frihet under ansvar, bra personalförmåner och möjlighet till flextid är också självklara delar på NMC.

Om dig

Vi söker dig som har erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Har du arbetat i SAP och Agda kommer det att underlätta för dig i ditt arbete.
Som person är du strukturerad, noggrann och van vid att hålla deadlines. Du är en lagspelare som gärna delar med dig av din kunskap. Vidare motiveras du av att arbeta mot uppsatta mål och är flexibel och lösningsfokuserad. Du har skinn på näsan och är inte rädd för att ta egna initiativ. Givetvis är du en glad och positiv person som har förmågan att anpassa dig till nya miljöer. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om NMC Cellfoam AB

NMC-koncernen är ett ledande internationellt och tillväxtorienterat företag inom plastbranschen. Våra lösningar och produkter ger komfort och skydd - för ett bättre liv. NMC grundades 1950. Vi har 1 650 medarbetare och 25 verksamhetsställen världen över. Vi tar kontinuerligt fram nya innovativa, pålitliga och högklassiga produkter som vi stöder med våra kvalitetstjänster. Fabriken är belägen i Kinnahult, där företaget konfektionerar ett brett råvaruprogram av polymerer och beläggningar till unika varor åt våra kunder.

Om anställningen och ansökan

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, med start omgående eller enligt överenskommelse. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Hanna Bonli via hanna.bonli@adecco.se Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. viatel: 08 - 598 980 10.

Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Kontaktperson Hanna Bonli
Telefon 0736 84 77 73
Område Borås
Yrkesroll HR & Personal, Löner & Förmåner, HR-administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Adecco
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 23 maj 2021 (15 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.