Om tjänstenSom Administratör hos oss på Mining är du en otroligt viktig kugge i den löpande administration för verksamheten.
Exempel på arbetsuppgifter är:
- Uppföljning, rättelse eller makulering gällande mekanikers arbetstider i lönesystemet.
- Kontering av fakturor.
- Bevaka arbetsordrar, fakturering och kreditering.
- Fakturering avtal och övrig avtalsadministration
- Hantera garantiärenden
- Inventering - verkstadsförråd (kontoinventering)
- Skapa diverse rapporter baserat på verksamhetens efterfrågan
- Administration vid nyanställningar - beställning av SSG, kläder osv.
Tjänsten är placerad på Zeppelins kontor i Boden. Du ingår i ett team med två andra administratörer och i rollen rapporterar du till General Manager Mining.
Om digVi söker dig som har:
- Utbildning på lägst gymnasienivå, gärna med inriktning ekonomi eller likvärdigt.
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
- Vana att arbeta i något affärssystem.
- Goda kunskaper i Officepaketet.
- Svenska och engelska i tal och skrift.
- Körkort klass B
Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper. Vi ser att du är en person som är strukturerad, ansvarstagande, flexibel och detaljmedveten. Jobbet innebär många kontaktytor internt vilket innebär att du behöver trivas med att kommunicera och samarbeta med andra personer samt att du är serviceinriktad och prestigelös. Problem och utmaningar tar du dig an på ett lösningsfokuserat sätt. Du är en positiv teamplayer.
Är du intresserad? Skicka din ansökan så snart som möjligt. Urval kommer att ske löpande. Tillsättning kan ske innan ansökningstidens utgång.
Frågor om tjänsten besvaras av Magnus Zorn, General Manager Mining 076-8431229