Resehandläggare till Statlig myndighet

Resehandläggare till Statlig myndighet

Om tjänsten

Vi söker en resehandläggare till Statlig Myndighet

Har du erfarenhet av arbete som administratör eller som resehandläggare?
Då har vi det rätta uppdraget för dig.
Som resehandläggare ansvarar du för administration, bokning, biljettering, fakturering av resor och förmedlar reseinformation till kund.
Vi söker dig som har god servicekänsla av att hjälpa och hänvisa kunden via telefonsupport. Du kommer att arbeta i ett team som värdesätter ömsesidigt förtroende och hos oss får du eget ansvar och goda möjligheter att kompetensutvecklas.
Uppdraget innebär att du blir anställd av Arena Personal och arbetar som konsult i vår uthyrningsverksamhet.
För rätt person finns goda chanser till ett långsiktigt uppdrag.
Placeringsort är Boden.
Anställningsstart är Januari-Februari.

Din profil

Vi söker dig som är strukturerad och beslutsam samt gör korrekta avvägningar och prioriteringar. Som person trivs du med att arbeta självständigt likväl som att samarbeta med andra. Du är serviceminded och duktig på att kommunicera på ett tydligt sätt. Du är flexibel och har lätt att ställa om ditt fokus och anpassa dig i en föränderlig miljö.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som bidrar positivt till verksamhetens utveckling.
Du kan kommunicera på svenska och engelska, i tal och skrift.

Vi ser gärna manliga sökanden till denna tjänst, för en jämnare könsfördelning på arbetsplatsen.

Vi erbjuder

Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Kontaktperson Maria Fjellström
Telefon 0761453186
Område Boden
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 23 nov (2 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.