Kundservicemedarbetare till OKQ8

Kundservicemedarbetare till OKQ8

Gillar du att jobba i ett högt tempo samt ge det bästa värdskapet i alla kundmöten? Trivs du med att jobba mot uppsatta mål och resultat? Då kanske du är en av våra nya medarbetare på OKQ8 Kundservice i Avesta i sommar. Vi söker nu 12 engagerade och resultatdrivna kundservicemedarbetare som värdesätter kundfokus och service! Tjänsterna omfattar visstidsanställning med tillsättning 2019-05-27 tom 2019-08-25. Möjlighet till förlängning finns.

Jobbeskrivning
Som kundservicemedarbetare kommer du ha daglig kontakt med OKQ8s privatkunder över telefon. Du kommer hantera kortbeställningar, fakturafrågor, merförsäljning och övriga kundfrågor. Din roll kommer vara att möjliggöra för människor i rörelse.

Vi söker
Vi söker dig som har en personlig mognad och social kompetens att kunna arbeta med olika sorters människor. Du ska vara driven och gillar att jobba mot uppsatta mål. Du är engagerad i ditt arbete och gillar att jobba både i team och självständigt. Stresstålighet är en annan viktig egenskap då det i perioder är högt tryck på telefon och mail. Vidare är du en person som är kommunikativ, prestigelös och initiativtagande.

Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservicearbete, men det är inget krav. Eftersom du är vår röst utåt ser vi gärna att du har arbetat med kundvård och merförsäljning tidigare. Vidare uttrycker du dig väl på både svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Vi erbjuder

Livet med OKQ8 Scandinavia
  • Modiga ledare - Vårt mål är en kultur där ledare vågar fatta beslut, delegerar ansvar och har tillit till sina kollegor.
  • Flexibelt arbetsliv - Vi är flexibla i både tanke, handling och rörelse. Vår inställning är att vi kan arbeta var som helst och förflyttar oss när det finns behov.
  • Familj och fritid - En sund balans mellan arbete och fritid tror vi är avgörande för såväl välmående och ett effektivare arbetsliv.
  • Utveckling och talang - Utveckling på alla nivåer är en del av vår företagsstrategi. I vår värld är det en fördel att våga utmana sig själv att prova något man inte kan. Det är så vi hittar nya talanger internt.
OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald. Följ oss gärna på Facebook och LinkedIn under namnet OKQ8.

Din ansökan

Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag, dock senast den 31 mars 2019. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Om du inte har ditt CV och personliga brev tillgängligt just nu kan du även registrera en ansökan via mobilen med din LinkedInprofil. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Julia Winberg 0735 27 09 05.
Mer info
Område Avesta
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Säsongsjobb
Hemsida https://www.okq8.se
Sista ansökningsdag 31 mars (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OKQ8 Scandinavia utgörs av OKQ8 i Sverige och Q8 i Danmark och är ett av Skandinaviens största drivmedelsbolag. Vi är en engagerad, kundorienterad och hållbarhetsfokuserad organisation med cirka 5000 anställda. Vi arbetar aktivt för att driva utvecklingen av mer klimat- och miljövänliga drivmedel och produkter, att minska ojämlikhet och att bidra till hållbara städer och samhällen. Våra medarbetare vet att varje individuell insats bidrar till att vi tillsammans kan göra skillnad. Vi strävar efter att vara nära affären och skapa ständiga förbättringar genom enkelhet och välinformerade beslut. Genom våra värderingar Öppen och ärlig, Kundfokus, Kompetens, Snabbt och smidigt som ledstjärnor i vårt dagliga arbete kan vi växa och utvecklas. Med cirka 1000 servicestationer i Skandinavien, vår egen bank och ett av marknadens starkaste företagserbjudanden tillhandahåller vi produkter och tjänster för människor i rörelse – nu och i framtiden.