Vill du arbeta med de hetaste varumärkena inom fordonsindustrin? Vill du tillhöra ett företag med starka värderingar och med ett stort hållbarhetsfokus? Är det du?
Dina arbetsuppgifterI rollen som Reservdelsansvarig kommer du att ansvarar för inköp, att inventeringar sköts löpande, fakturahantering och övriga administrativa uppgifter. Försäljning mot externa och interna kunder förekommer dagligen. Din dag kommer att vara varierande i en tempofylld miljö där toppservice mot våra interna och externa kunder är nyckelordet.
Vem är du?Vi söker dig som brinner för service på ett positivt och lösningsorienterat sätt. Du bör ha en god administrativ förmåga och teknisk förståelse. Tidigare erfarenhet från lager och bilbranschen är meriterande. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. God datorvana är ett krav.
Vad kan Atteviks erbjuda dig?Du får genom anställning hos Atteviks möjlighet att arbeta med en av de ledande aktörerna inom bilbranschen och bli en del av en företagskultur som präglas av engagemang, öppenhet och mycket driv.
Vi hoppas att du:- gillar att överträffa kundens förväntningar
- trivs i en rörlig miljö med varierande arbetsuppgifter och högt tempo
- drivs av nyfikenhet och problemlösning
Ansökan och frågorVill du veta mer om tjänsten kontakta Servicechef Håkan Fransson hakan.fransson@atteviks.se
Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31/7-2022. Vi genomför löpande urval och intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas tidigare