Orderadministratör Sundsvall

Om jobbet

Till en av våra kunders orderavdelning i Sundsvall söker vi en administratör. Är du intresserad av logistik, vass på administration och professionell? Då kan du vara den vi söker, välkommen in med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

I rollen som administratör inom logistik jobbar du till exempel med:
  • att administrera olika typer av order, avrop och inköp i vår kunds affärssystem
  • att ta emot ordrar via mail
  • samordning och kontakt med kunder
  • distribution
  • lager- och logistikplanering.
Arbetstid: kontorstider
Anställning: konsultuppdrag ca 2 år
Start: Början av 2017

Utbildning/erfarenhet

Du har en gymnasieexamen och något eller några års erfarenhet av administrativt arbete. Din datavana är mycket god. För att lyckas i rollen krävs att du har goda kunskaper i svenska och engelska.

Du arbetar bra med andra människor och är tillmötesgående i ditt bemötande. I kontakt med kunder är du lugn och uppmärksam. Du förstår numeriska underlag och producerar egna dokument av hög kvalité. Det är också viktigt att du tar egna initiativ och uppnår resultat. Om du tidigare jobbat med liknande arbetsuppgifter är det meriterande.

Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Följ oss gärna på Twitter @PooliaNorr

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.

Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Jobbfakta
Publicerad

10 dagar sedan

Sista ansökningsdag

15 jan

Om företaget

Rätt person på rätt plats. Det är vår kärnkompetens. Och vi har hunnit bli riktigt bra på det efter att vi ända sedan 1989 har försett företag och organisationer med nya medarbetare, såväl tillfälligt och permanent. Vår långa erfarenhet har gjort att vi verkligen kan vårt jobb. Genom att vi ständigt vässar våra arbetsmetoder och processer får du alltid hög kvalitet i allt vi gör. Vår erfarenhet märker du också på att vi är snabba och att du får medarbetare som kan börja jobba hos dig direkt.