Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Norsktalande kundservicemedarbetare

Publiceringsdatum
07 maj 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Är du en serviceinriktad person med fokus på att ge kunder det lilla extra i varje möte? Då ska du verkligen söka in för att bli en del av vår kunds internationella kundservice team som präglas av en härlig kultur och fina samarbeten. Vi tillämpar läpande urval, ansök redan idag!



Om tjänsten

Vi letar efter norsktalande kundtjänstmedarbetare till vår kund med kontor i Trollhättan. Hos vår kund blir du en del av ett snabbväxande och innovativt företag inom skönhet och hälsa. Detta är dessutom en arbetsplats som blivit utnämnda till Great Place to Work flera år i rad och värdesätter samarbete och gemenskap.

På deras moderna kontor i Trollhättan kommer du att arbeta tillsammans med ett team för den norska kundtjänsten. Här kommer du samarbeta nära med både svenska och danska kollegor samt andra delar av organisationen. Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kan du vänta dig en varierad arbetsdag där du är den första kontakten för kunder som behöver hjälp och rådgivning kring våra olika marknadsledande och spännande varumärken. Med din goda kommunikationsförmåga och servicekänsla säkerställer du att kunderna får bästa möjliga hjälp.

På kundserviceavdelningen kommer du tillsammans med dina kollegor möta nyfikna kunder över telefon. Du kommer bland annat hantera samtal och mail kring exempelvis:

  • Produktinformation och rådgivning
  • Betalningsmöjligheter
  • Uppföljningssamtal för att säkerställa att kunden trivs med produkten
  • Tips och rekommendationer med fokus på merförsäljning
    Hos vår kund kommer du arbeta 37,5 timmar per vecka med följande arbetstider: 08.30-16.30 måndagar-fredagar.

Du erbjuds

  • Hybridarbete, två dagar hemma och tre på kontoret
  • Massage en gång per vecka under arbetstid
  • Personlig förbrukning av vår kunds produkter
  • Fri tillgång till kaffe, te, kolsyrat vatten och frukt
  • Gemensam frukost en dag i veckan


Kvalifikationer
  • Har goda kunskaper i norska och engelska både i tal och skrift, då det krävs för arbetet
  • Har tidigare erfarenhet inom serviceyrke

Det är meriterande om du har

  • Obehindrade kunskaper i svenska, både tal och skrift
  • Tidigare erfarenhet inom försäljning
  • Jobbat med kundtjänst över telefon

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Samarbetsinriktad
  • Nätverkande
  • Serviceinriktad
  • Kommunikativ
Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Academic Work logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
06 juli 2024 (48 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se