Hoppa till innehåll
Oddwork logotyp

Sales & Marketing Specialist till Omnitas // Stockholm

Publiceringsdatum
28 mars 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Kontaktperson
Mikaela Ehk
Telefon
Ansök nu
Redo att driva tillväxt och sätta ditt avtryck på vår växande verksamhet? I så fall hoppas vi att du vill du hänga med på vår spännande resa med högt tempo - och lika höga ambitioner.

Om rollen
Till denna tjänst söker vi dig med passion och erfarenhet av företagsutveckling, teknik och automation - du som drivs av att skapa tillväxt och är redo att testa nya idéer som stärker vår position på marknaden. Här på Omnitas väntar en utvecklande roll med fokus på marknadsanalys, affärsstrategi, kvalitativ prospektering och målgruppsanpassade lösningar. Med målet identifiera nya leads och utveckla våra kundrelationer, kommer du ta fram nya rutiner och processer, automatisera våra försäljningsflöden och öka vår digitala närvaro. Du hanterar även bokning av möten, behovsdialog, analys och de initiala lösningsförslagen för våra kunder innan du lämnar över till dina säljarkollegor. Även om du får friheten att ta dig an dina uppgifter självständigt, finns självklart teamet på plats på kontoret som gärna delar med sig av, och lär sig av varandras erfarenheter. Vi växer mycket, därför söker två personer till denna tjänsten, för att stötta både våra kollegor på den nordiska marknaden samt våra kollegor i UK.

Det här har du med dig:
  • Ett tekniskt intresse och ett starkt kundfokus
  • Förmåga att analysera behov och utmaningar för att erbjuda skräddarsydda lösningar
  • Flytande i svenska och engelska
  • Meriterande med tidigare erfarenhet av B2B-försäljning av SAAS-lösningar eller tech-produkter
Vad vi erbjuder
  • Spännande samarbeten med olika typer av globala bolag och branscher
  • Möjligheten att växa och utvecklas i takt med vår expansionsresa
  • En timmes träning under arbetstid per dag
  • 100 % ersättning under föräldraledighet
Om oss
Vi är Omnitas. En av världens vassaste byråer för optimering och digitalisering av arbetsprocesser. Med huvudkontor i Stockholm och en internationell marknad från Nya Zeeland till USA, hjälper vi våra kunder att ta klivet mot en digital vardag genom ledande tekniska lösningar. Med målet att skapa gemensamma arbetsflöden som främjar samarbete och skapar långsiktig effekt, använder vi oss av verktyg och SAAS-tjänster som bland annat monday.com och make.com. Vill du bli en av oss? Skicka in din ansökan idag!

START: Enligt överenskommelse

PLATS: Stockholm

OMFATTNING: Heltid

LÖN: Fast lön

KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Oddwork logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
27 maj 2024 (30 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren