Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Receptionist till Coeli

Publiceringsdatum
17 maj 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Ansök nu

Är du en positiv och engagerad person med god erfarenhet av service? Trivs du i en roll där du dagligen träffar många människor, i en fartfylld och dynamisk miljö? Vi söker dig som motiveras av att förmedla god service och som vill arbeta i en roll med varierade arbetsuppgifter. Välkommen med din ansökan idag!

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Coeli. Du kommer att arbeta i receptionen med arbetstider 08.00-17.00 måndag till fredag.

Om företaget

Coeli grundades 1994 och är en aktiv investerare, förvaltare och rådgivare med förtroendet att förvalta ca 50 miljarder kronor åt förmögna privatpersoner, entreprenörer, Family Offices och institutioner. Vi förvaltar kapital inom aktier, obligationer, hedgefonder samt är aktiva ägare och gör direktinvesteringar inom fastigheter och Private Equity.

Med en etablerad partnerskapsmodell och en stark plattform av finansiella tjänster så attraherar vi några av de främsta förvaltarna, bolagen och investeringsteamen på marknaden och säkerställer att dessa drivs av samma mål som våra kunder och investerare- att skapa stora värden.

Coeli är partnerägt med ett dedikerat team av drygt 140 medarbetare som arbetar utifrån våra kontor i Stockholm, Göteborg, Uppsala och Malmö. Att vara partnerägd är en nyckel i vår verksamhet då det säkerställer att vi alltid kan fatta långsiktiga beslut och värdesätter långsiktiga relationer med våra kunder och nätverk.

Arbetsuppgifter

I rollen som receptionist har du en koordinerande och central roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot kunder och samarbetspartners i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt samt ansvara för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Du tar bland annat emot och kopplar inkommande samtal, hanterar företagets mejl, diverse inköp till kontoret, post samt bokar tömning av sekretess- och återvinningspapper.

I rollen ingår även att förbereda lokalerna inför möten och plocka i ordning efter, fylla på och serva kaffemaskinerna, gå ärenden samt beställa luncher och fika. Tillsammans med kontorets Office Manager säkerställar ni att receptionen levererar en hög servicenivå för både besökare och företagets medarbetare. Övergripande arbetsuppgifter:

* Bemanna växel och reception
* Service och bemötande gentemot såväl interna som externa parter
* Arrangera samt förbereda för möten
* Ta emot leveranser och skicka bud
* Diverse kontorsbeställningar

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* Avslutad gymnasial utbildning
* Ett par års erfarenhet av en serviceorienterad roll och meriterande med erfarenhet inom reception
* Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
* God datavana och meriterande med erfarenhet av Officepaketet

Som person trivs du att jobba i en roll där service är i fokus. Du är social och gillar att ge god service till såväl besökare som kollegor och gör alltid ditt bästa för att nå goda resultat. Din vardag kommer att variera och innehålla olika arbetsuppgifter vilket gör att du har ett prestigelöst förhållningssätt där du kan arbeta med arbetsuppgifter som spänner från högt till lågt. Du ser vad som behöver göras och strukturerar och organiserar detta så inga detaljer glöms bort. Vidare har du lätt för att ta egna initiativ samt har en förmåga att ligga ett steg före.

Övrig information

Start: Augusti 2024
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Bravura logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
16 juli 2024 (44 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.