Om jobbet

Inledning

Vill du vara med att bidra till att 100-tals personer får den perfekta arbetsdagen utan onödiga störningsmoment? Vi söker personer med en fingertoppskänsla för service! Vi är stolta och glada över att få möjligheten att hjälpa vår kund att kunna koncentrera sig på sin kärnverksamhet och hoppas att du delar denna vision i din yrkesvardag. Du jobbar i ett team med helhetsansvar för servicen hos kunden.

Vi söker nu medarbetare till ett kunduppdrag i Solna. Vi söker dig, som förutom att ha en stark känsla för service även trivs med att möta nya människor och kan skapa en bra stämning och upplevelse på arbetsplatsen. Vi vill göra vår kunds arbetsdag bekymmersfri!

Rollen som Våningsvärd

Vi söker dig som är hjälpsam, positiv, artig och som vill känna stolthet för din yrkesroll. Vi vill att du är självständig, proaktiv och initiativtagande, att du ser vad som behöver göras och gör det! Du är inte rädd för att ta personlig kontakt, men kan också avgöra hur och när du lämpligast gör det. Arbetet utförs mestadels på egen hand enligt uppsatta rutiner och emellanåt krävs en laginsats tillsammans med dina kolleger.

Arbetsuppgifterna består av: förstahandsupport på kaffemaskiner, påfyllning av kontorsmateriel, support till personalen på kontoret samt iordningsställande och enklare städning av kontorsytor, konferensrum och pentryn. Som våningsvärd är man servicemedarbetare i kontorsmiljö och vi fäster stor vikt vid ditt personliga och prestigelösa engagemang för "dina våningar" och din proaktivitet i att lösa uppkomna situationer.

Vi söker dig som har erfarenhet från någon eller några av dessa yrken: receptionist, servitris/servitör, bar, butik, eller annat yrke med högt ställda servicekrav. Du talar och skriver svenska obehindrat.

Är du bevandrad inom AV-utrustning eller är händigt lagd är det meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning till serviceyrket.

Vi erbjuder

Tjänsterna är på heltid och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetstiden är schemalagd dagtid, måndag-fredag. Tillträde snarast möjligt

Vi tar bara emot ansökningar via vår CV-databas. Klicka på Sök jobbet här nedanför för att registrera din profil. Om du redan har ett konto i vår CV-databas klickar du också på Sök jobbet och loggar sedan in för att göra klart din ansökan.

Ansök redan nu. Vi kommer att intervjua löpande.

Ansökningar som skickas via e-post eller post kommer inte att kunna hanteras

Vid frågor om tjänsten kontakta Elisabeth Sandström , tel: 073-436 63 50

Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com /jobba hos oss/se våra lediga jobb och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.
Jobbfakta
Ort
Solna
Anställning
Heltid
Tillsvidareanställd
Yrkesområde
Service & Kundtjänst
Underkategori
Serviceyrken
Publicerad

10 dagar sedan

Sista ansökningsdag

12 dec

Om företaget

ISS Facility Services är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 9 000 medarbetare i Sverige och 34 000 medarbetare i Norden. Svensk omsättning är cirka 4,7 miljarder SEK och kommer från ett flertal tjänsteområden som bland annat facility management, mat & dryck, teknik- & energitjänster, städtjänster och kontorstjänster. Integrated Facility Services, IFS, är ISS unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal. ISS Facility Services AB ingår i ISS A/S som är noterat på Köpenhamnsbörsen. Koncernen har cirka 500 000 anställda och verksamhet i mer än 75 länder. www.se.issworld.com