Driven fältsäljare för Stockholm syd till väletablerat företag

Om jobbet

Gillar du att möta människor och trivs med en flexibel vardag? Är du även en driven och ansvarsfull person som brinner för försäljning, då har du hittat rätt!

Dina arbetsuppgifter
  • Utföra nya kundbesök varje dag
  • Sälja kontorsmaterial
  • Boka in kundmöten
Som utesäljare för vår kund kommer du själv att planera din arbetsdag, söka upp nya kunder på egen hand och boka in säljmöten. Du kommer att arbeta lokalt och ansvarar för ditt distrikt och jobbar oftast med obokade möten. Det är viktigt att du har en god kommunikativ förmåga och ett starkt driv då du på egen hand kommer att bygga upp din egen kundstock. Vi söker dig som har en lättsam inställning och gillar rörelse, du gillar att driva på dig själv och att nå nya resultat.

Din profil

Förutom Körkort och tillgång till egen bil ser vi att du är:

Krav:
  • Mycket mod
  • Stark kommunikativ förmåga
  • Självständig
Meriterande är även ifall du arbetat inom försäljning innan.

Villkor

Start: 9 Januari
Placeringsort: Stockholm Syd/Norr
Omfattning: Heltid (8-17)

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Jobbfakta

Ring Maria Wansölin, 0722452019

Publicerad

1 dagar sedan

Sista ansökningsdag

22 dec

Om företaget

Wulff Beltton AB grundades hösten 1993. Företaget ingår i en börsnoterad koncern, Wulff-Group PLC. Koncernen är sedan 2000 noterad på Nasdaq OMX Helsingfors. Wulff Beltton AB marknadsför innovativa kvalitétsprodukter som bidrar till tidsbesparing och en god arbetsmiljö för deras kunder. Kunderna finns främst inom små- och medelstora företag och inom samtliga branscher. Huvudkontor och lager är beläget i Nyköping, tio mil söder om Stockholm. Wulff Beltton AB är ett av koncernens dotterbolag. Koncernen finns utöver i Sverige i Finland, Danmark, Norge samt Estland. I Finland är de marknadsledande. Koncernen omfattar 14 dotterbolag och har idag ca 295 anställda och närmare 100 000 kunder. Wulff-Group Plc är det enda börsnoterade bolaget inom sin bransch i Norden.

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.