Supporttekniker - digital kommunikation

Webpower · Data & IT · 30 dec

Om jobbet

Vi växer och söker en supporttekniker till Webpower

Dina viktigaste arbetsuppgifter är att supportera och utveckla våra kunder ur ett tekniskt perspektiv. Du är den som leder och driver den tekniska utvecklingen av våra kunders digitala lösningar, du kommer med kreativa, kostnadseffektiva förslag och försöker även utveckla affären genom att sälja in nya funktioner eller tilläggsmoduler.
Du har rollen som tekniskt bollplank för kollegor, kunder och partners. Vi är en internationell organisation så du blir även delaktig i internationell produkt och kundutveckling.

Du tillhör ett team där samarbete tillhör vardagen. För detta uppdrag ska du kunna fatta egna beslut och samtidigt vara proaktiv och lyhörd. Den här branschen förändras snabbt vilket kräver en stark vilja av att alltid ligga steget före, vara nyfiken och vilja växa i rollen.

Vi söker dig som har något års erfarenhet, vill jobba i en dynamisk internationell organisation och har följande kvalifikationer:
  • Teknisk bakgrund ( HTML, CSS, JavaScript, PHP, MySQL)
  • Erfarenhet av speciallösningar såsom API
  • God kommunikationsförmåga på såväl svenska som engelska
Vi sitter i moderna lokaler centralt i Stockholm.
Välkommen med din ansökan

Om företaget

Webpower är en internationell leverantör med stark tillväxt inom marketing automation lösningar. Vi har funnit sen 1999 och är idag ett ungt proffessionellt team på 200 personer med kontor i Sverige,
Holland, Kina, Tyskland och Spanien. Webpower en av top 5 ledande e-post leverantörerna i Europa och i Kina är vi marknadsledande.


Hitta hit

Stockholms stad Visa på karta

Visa var