Sociala receptionister för ambulerande tjänst sökes till Uniflex

Om jobbet

Jobbeskrivning

Uniflex växer så det knakar och söker kontinuerligt nya konsulter som vill jobba som ambulerande receptionister! Är du ute efter att vidga ditt kontaktnät med olika företag i Stockholmsregionen och utöka ditt CV med erfarenhet från receptionist/telefonistbranchen, då är detta ett arbete just för dig!
Som ambulerande receptionist är det viktigt att vara flexibel, ha en känsla för service samt att kunna hantera dagar som kan kantas av snabba beslut. Du får genom ditt arbete som ambulerande receptionist, telefonist och konferensvärdinna ett stort profesionellt och socialt nätverk, detta eftersom du arbetar tillsammans med olika kunder i en spännande och varierande miljö!

Som ambulerande receptionist ingår du i en back up-pool där du ska vara tillgänglig mellan kl. 06.00-17.00. Den faktiska arbetstiden varierar men är belagd under kontorstid på vardagar. Vi tillämpar garantilön system samt möjlighet till prestationslön. Enligt avtal ska du som ambulerande kunna åka till kunder runt om i hela stor stockholm.

Tjänsten som ambulerande receptionist passar dig som trivs med att träffa och arbeta med nya människor och för dig som vill knyta nya kontakter i arbetslivet. Det är även viktigt att du är servicemedveten. En receptionist är alltid ansiktet utåt så därför är det viktigt att du har en positiv inställning och ett leende på läpparna. Som receptionist/ office manager kommer du inneha rollen som spindeln i nätet med många varierande arbetsuppgifter.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ta emot inkommande samtal från kunder, ta emot besök, utföra lättare administrativa uppgifter samt att hantera posten. Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal.

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!

Personliga egenskaper

Arbetet som receptionist ställer höga krav på en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket samt datakunskaper, främst i MS Officepaketet. Har du erfarenhet från någon form av receptions- och/eller telefoniarbete är det meriterande, men det är inte ett krav.
Jobbfakta
Ort
Stockholms stad
Anställning
Heltid
Tillsvidareanställd
Yrkesområde
Hotell & Restaurang
Underkategori
Reception
Kontakt

Mejla Madelene Ottosson

Publicerad

11 dagar sedan

Sista ansökningsdag

27 dec

Om företaget

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.