Säljande Konsultchef

Om jobbet

Vi växer nu kraftigt och behöver därför förstärka våra team med fler medarbetare!

Om tjänsten
Hos oss kommer du att utveckla din kompetens inom bemanning och rekrytering. Du kommer arbeta med att stärka och bygga upp ditt eget team av läkare och sjuksköterskor för tjänstgöring hos våra kunder i hela Sverige.

Du kommer arbeta både självständigt som tätt i team med våra duktiga regionchefer, konsultchefer och övriga koordinatorer vilka står redo att lära dig allt om rekrytering, bemanning samt försäljnings- och förhandlingsteknik.

Bemanning inom vårdbranschen innebär snabba förändringar och höga krav på att rätt personal bokas in på rätt uppdrag, varför det är viktigt att du är lyhörd, serviceinriktad och har viss analytisk förmåga. Du bör även ha mycket goda svenska språkkunskaper både skriftligt och muntligt, samt vara lösningsorienterad och orädd inför nya utmaningar och kundsituationer.
Erfarenhet av affärssystem, CRM och Office-paketet är meriterande.

Personlighet och kvalifikationer
Vi söker en säljande, driven och positiv person som trivs med högt tempo och har intresse för bemanning och affärer. Arbetet ställer stora krav på såväl eget ansvarstagande som samarbetsförmåga. Du bör också ha förmåga att nätverka med nya människor och kunna övertyga dem om nya idéer och tjänster.

Vi tror att du genomgått eftergymnasiala studier inom försäljning, HR, personalvetenskap eller liknande samt att du har säljerfarenhet alternativt har arbetslivserfarenhet från vård-, bemannings- eller rekryteringsbranschen.

Har du relevant erfarenhet inom bemanning sedan tidigare så kan vi erbjuda dig en tjänst som konsultchef från start då vi just nu ska tillsätta två tjänster.

Har du mindre eller ingen erfarenhet från personal och bemanningsbranschen så blir din introduktionsroll koordinator hos oss som leder till en konsultchefstjänst hos oss.

Vad vi erbjuder
Vi erbjuder en betydande roll i ett kraftigt expanderande företag som belönar duktiga medarbetare. Det finns stora möjligheter till att avancera och bli en betydande person i företagets utveckling. Hos oss är det bara du som sätter gränserna för hur mycket du kan utvecklas. Vi jobbar även kontinuerligt med kompetensutveckling och utbildningar för att ha Sveriges bästa och gladaste medarbetare. Vi är ett glatt och livat gäng som trivs tillsammans och har mycket god sammanhållning.

Vi värderar gemenskap högt på Svensk Vårdsupport då vi tror att trivsel och att ha kul på jobbet är viktiga ingredienser för att kunna utvecklas och prestera bra. Därför hänger vi ofta ihop även efter jobbet och anordnar utflykter, kickoffer, afterwork och så vidare. Vi värnar om god hälsa, härlig arbetsmiljö och en aktiv livsstil och anordnar bland annat årligen tävlingar inom löpning, badminton och golf.

Tror du att du är rätt person att hjälpa oss driva detta företag till att bli Sveriges bästa bemanningsbolag?
Då är du varmt välkommen med din ansökan!

Dina ansökningshandlingar

ska framför allt innehålla CV och ett personligt brev.

Vill du imponera kan du även bifoga in en kort video på dig själv där du berättar varför just du är rätt person att bli en del av vårt team!

Skicka din ansökan till oss på:
jobb@vardsupport.se

Sökord: säljare, rekrytering, sälj, försäljning, marknadsföring, telefonförsäljning, personalhantering, HR, konsult, konsultchef, koordinator, bemanningshandläggare, bemanningsassistent.
Jobbfakta
Kontakt

Ring Jonas Edbom, 08-41003171

Publicerad

7 dagar sedan

Sista ansökningsdag

22 dec

Om företaget

Svensk Vårdsupport grundades 2010 och är ett privat bemannings- och rekryteringsföretag inom vården.

Från våra stora ljusa lokaler på Södermalm i Stockholm hjälper vi vårdenheter över hela Sverige med deras bemanning och rekrytering.

Vi är ett dynamiskt och personligt företag som tänker utanför lådan.


Hitta hit

Stockholms stad Visa på karta

Visa var