Receptionist till spelutvecklingsföretag i city!

Om jobbet

Om tjänsten

Vi söker nu efter en glad och positiv receptionist för uppdrag hos vår kund. Företaget är ett större spelutvecklingsbolag som sitter i fräscha och roligt utformade lokaler centralt i Stockholm city.

Uppdraget förväntas starta den 2 januari 2017 med upplärning mellan den 19/12 - 23/12. Arbetstider är måndag- fredag, 08.00-17.00.

Arbetsuppgifterna innefattar sedvanliga moment som att ta emot besökare, växeltelefoni, samt ansvara för att reception och kringliggande lokaler hålls trivsamma. Utöver dessa uppgifter tillkommer löpande kontorsgöromål som bland annat posthantering och övrig administration.

Din profil

Följande kompetenskrav ställs:
  • Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
  • Minst 1 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete i reception
  • Svenska och engelska, flytande i tal och skrift
  • God datorvana
För att passa in i verksamheten bör du som person vara positiv, utåtriktad och prestigelös. Det krävs också att du är en teamplayer som samarbetar väl tillsammans med andra kollegor. Du har en hög känsla för service och gör gärna "det lilla extra" med ett leende på läpparna. Det är viktigt att du får besökare och medarbetare att känna sig varmt välkomna och omhändertagna. Du har god telefonvana och är van vid att hantera inkommande samtal och mail. Självklart är du även en noggrann administratör som värdesätter struktur och ordning.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal - en trygg anställning!

Inte nog med det - som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!
Jobbfakta
Ort
Stockholms stad
Anställning
Heltid
Projekt- / Visstidsanställd
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Reception
Kontakt

Ring Ida-Maria Bruhn, 08-587 117 00

Publicerad

9 dagar sedan

Sista ansökningsdag

14 dec

Om företaget

Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.