Mediasäljare

Om jobbet

Tjänsten & Profil

Din profil
  • Har en stark vilja att bli en riktigt framgångsrik affärskvinna/affärsman.
  • Är social, driven och gillar att jobba mot högt uppsatta mål. Du tycker om att tävla och ser varje dag som en ny möjlighet att utmana både dig själv och dina kollegor.
  • Är en skön och positiv person, och också en utpräglad teamspelare.
  • Mycket meriterande med idrottsbakgrund
Dina primära arbetsuppgifter
  • Sälja annonslösningar och sponsrad redaktionell marknadsföring i Sveriges största medier som DN, Di, GP och HD-Sydsvenskan
  • Kontinuerlig research och business intelligence, för att ständigt hålla dig uppdaterad på, och om, vad som händer inom de branscher och på de marknader där våra kunder agerar.
  • Uppföljning och vård av dina kunder, du vet vad begreppet ”att ligga steget före” innebär när det gäller kundvård
De erbjuder
  • fast lön med provision/bonus
  • De tycker det är viktigt att man har kul på jobbet, därför gör de kontinuerligt olika aktiviteter tillsammans. Allt ifrån säljtävlingar till företagskonferenser på till exempel Ibiza och i Asien, vi satsar också mycket på gemensamma träningsdagar och tema-dagar på kontoret
  • De brinner för ständig utveckling och därför erbjuder vi kontinuerligt säljutbildningar för våra account managers
Hur du ansöker

Du ansöker via hemsidan www.athleticwork.se

Vid frågor kan du kontakta Rekryteringskonsult Robin Westerlund på robin.westerlund@athleticwork.se
Jobbfakta
Ort
Stockholms stad
Anställning
Heltid
Tillsvidareanställd
Antal Tjänster
3
Yrkesområde
Försäljning
Publicerad

3 dagar sedan

Sista ansökningsdag

31 dec

Om företaget

Åt vår kunds räkning söker vi nu Account Managers till deras kontor på Stureplan i Stockholm. De ser på försäljning som vilken elitidrott som helst, och är du redo att satsa seriöst så lovar de att hjälpa dig att utvecklas till en av mediebranschens främsta säljare.

Dei har bara tre år på nacken men är redan ett av Nordens ledande bolag inom affärsutveckling och försäljning av media. Deras affärsidé är att ständigt utveckla, förbättra och introducera nya marknadsföringskoncept, tillsammans med stora mediehus som Dagens Nyheter, Dagens industri, Göteborgs-posten och HD-Sydsvenskan. Deras produktportfölj består i dagsläget av innovativa och nytänkande lösningar inom print, digital native advertising och online video.

I Sverige har de kontor i Stockholm och Norrköping, och i höstas slog de upp dörrarna för deras Norska verksamhet i Oslo. De växer snabbt, och den främsta anledningen till det är deras extremt duktiga, ambitiösa och sköna medarbetare. Majoriteten av deras anställda har varit med sedan starten, vilket är en starkt bidragande framgångsfaktor när det kommer till allt från upplärning och stöd till nya kollegor, till utveckling av nya produkter och koncept.