Manager Customer Service Process Development

Om jobbet

Manager Customer Service Process Developer

Alla är innovatörer. Men på olika sätt. Nu har vi lediga jobb för dig som tänker nytt inom kundsupport och customer experience. För dig som vill få kunderna att uppleva mer via sina mobiler, surfplattor och datorer. Och det i en digital värld där allt fler kopplar upp sina prylar, låter klockan på armen ha koll på hjärtslagen och styr e-shoppen från mobilen.
På Telenor är du alltid en del av ett större sammanhang. Genom våra produkter och tjänster föds nya tankar och innovationer. Och bäst blir det när vi gör saker tillsammans med andra.


Vad gör du som Manager Customer Service Process Developer på Telenor?
Vi går en spännande framtid till mötes och söker nu en Manager Customer Service Process Developer. Vi har höga och utmanande mål för framtiden och söker nu dig med ett stort driv som vill vara med på resan. Som Process Developer ansvarar du för att leda fem processutvecklare och ansvarar för att leda arbetet med att ständigt förbättra service- och supportprocesser för vår kundservice inom bredband och TV. Samt att säkerställa att våra kundservicemedarbetare har de bästa förutsättningarna för att ge våra kunder service i världsklass. En stor del av arbetet sker i projektform tillsammans med övriga interna avdelningar inom affärsområdet BB/TV samt vår externa partner för kundservice. Du ansvarar för processutveckling samt att projektleda tvärfunktionella projekt.

Du får...
en spännande och utmanande roll med mycket frihet under ansvar och stora möjligheter att sätta din prägel på hur saker och ting utvecklas. Rollen innebär mycket arbete i tvärfunktionella samarbeten och projekt med såväl interna avdelningar och våra outsourcade kundservice-partners. Du kommer att ingå i flertalet arbetsteam och få bred insikt i flertalet av de utvecklingsprojekt vi driver.

Passar du ihop med oss?

För att vara aktuell för rollen behöver du ha:
  • Minst 3 års erfarenhet i ledande befattning.
  • Erfarenhet av projektledning, verksamhetsutveckling och förändringsledning. Gärna inom teknisk support och/eller telekombranschen.
  • Datadriven och analytisk.
  • Erfarenhet av att bygga, motivera och coacha framgångsrika team.
Det är också bra om du:
  • Är prestigelös och flexibel.
Som person är du en konstruktiv teamarbetare som stödjer andra i strävan efter att uppnå gemensamma mål. Du är handlingskraftig, driven och positiv till att våga och testa nytt. Du har lätt för att prioritera och selektera ditt fokus. Du är beslutsam och strävar alltid efter goda resultat.

Vill du skapa framtiden med oss?
Välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval i denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 16 december 2016.

Placeringsort: Stockholm

Anställningsform: Tillsvidare

Har du frågor? Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Oscar Tibbling, rekryterande ledare, på telefon: 0734-252642 eller oscar.tibbling@telenor.se
Vill du veta mer om rekryteringsprocessen, kontakta rekryteringsteamet på work@telenor.se.
Jobbfakta
Publicerad

17 dagar sedan

Sista ansökningsdag

16 dec

Om företaget

Channels ansvarar kundupplevelse, tillväxt och lönsamhet för alla Telenors fysiska försäljningskanaler - butiker, shop-in-shop och externa återförsäljare - samt kundservice.

Telenor Sverige levererade år 2015 tjänster till drygt 2,5 miljoner mobilabonnenter, cirka 645 000 bredbandskunder och en halv miljon tv-kunder. Vår omsättning år 2015 var cirka 13 miljarder kronor (2015) och vi hade cirka 1 900 anställda. Bland våra varumärken finns Telenor, Bredbandsbolaget, Vimla och Ownit.


Hitta hit

Stockholms stad Visa på karta

Visa var