Kundservicemedarbetare sökes till tjänst med goda utvecklingsmöjligheter!

Om jobbet

Om tjänsten

Är du en engagerad person som brinner för kundservice och administration? Är du redo att komma in på ett stort företag och bygga din karriär? Är du en teamspelare som tycker om att ha roligt på arbetsplatsen? Då ska du skicka in din ansökan till denna tjänst!

För kunds räkning söker vi dig som är driven och kundfokuserad för en roll som kundservicemedarbetare. Vår kund är ett stort företag verksam inom telekom-branschen och du kommer att sitta i moderna lokaler ett stenkast ifrån Kista Centrum.

Detta är ett heltidsuppdrag under kontorstider 08.00-17.00. Startdatum är den 9 januari med en tre veckors introduktion. Du kommer inledningsvis bli anställd hos oss på Arena Personal och därefter ha goda möjligheter till anställning direkt hos kund.

I din roll som kundservicemedarbetare sitter du i ett team som har hand om företagskunder. Du arbetar med en egen kundstock och hanterar såväl administrativa som IT-relaterade ärenden via telefon och mail. Ärenden som förekommer kan exempelvis beröra avtal, SIM-kort, adressändringar, nyregistreringar, avslut och fakturor. Detta är en komplex roll där du parallellt under arbetsdagen arbetar i runt sju olika system.

Din profil

Nedanstående krav ställs:
  • Avslutad gymnasial utbildning
  • 1-3 års erfarenhet av support via telefon och mail
  • Vana av att arbeta i flera olika IT-system samtidigt
  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift
  • Vana av att arbeta utefter högt tempo och högt uppsatta mål
För att passa i denna roll bör du som person vara öppen, positiv och lösningsorienterad. Att du är flexibel och prestigelös ser vi som en självklarhet. Du behöver även ha ett självständigt, strukturerat och serviceinriktat arbetssätt.

Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal - en trygg anställning!

Inte nog med det - som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris. Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!
Jobbfakta
Ort
Stockholms stad
Anställning
Heltid
Projekt- / Visstidsanställd
Antal Tjänster
2
Yrkesområde
Service & Kundtjänst
Underkategori
Kundtjänst
Kontakt

Mejla eller ring Ida-Maria Bruhn, 08-587 117 00

Publicerad

2 dagar sedan

Sista ansökningsdag

16 dec

Om företaget

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb!

Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.