Kundservicemedarbetare sökes för heltidstjänster!

Om jobbet

Om tjänsten

Har du erfarenhet av att arbeta med service och kundkontakt? Trivs du att jobba i team och att lösa problem? Är du en ansvarstagande och driven person som vill utvecklas?

För kommande uppdrag söker vi ett flertal ambitiösa kundservicemedarbetare till vår uthyrningsverksamhet. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för ett eller flera långsiktiga uppdrag, som ofta kan ha goda möjligheter till anställning direkt hos kud. Våra kunder finns belägna runt om i hela Storstockholm.

Som kundtjänstmedarbetare arbetar du i en intensiv miljö med samtal och ärenden från våra kunders kundtjänstavdelningar. Din roll är att agera på och hantera inkommande ärenden samt kundförfrågningar. Dina arbetsuppgifter innebär att prioritera, analysera och lösa upplevda problem samt att följa upp dessa.

Din profil

Nedanstående krav ställs:
  • Avslutad gymnasial utbildning
  • 1-3 års arbetslivserfarenhet av serviceyrke med kundkontakt
  • Vana av att arbeta i flera olika IT-system samtidigt
  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift
  • Vana av att arbeta utefter högt tempo och högt uppsatta mål
Det är meriterande om du har:
  • Eftergymnasial utbildning
  • Erfarenhet av support via telefon och mail
  • Erfarenhet av arbete inom Telekom
Som person har du förmåga att kommunicera via mail och telefon samt framföra lösningar på ett lättförståeligt sätt. Du har en drivkraft och tycker det är roligt att lösa problem, du är kundfokuserad och trivs att arbeta i högt tempo. Du har lätt för att samarbeta och skapa relationer då arbetet innebär tät kontakt med övriga medarbetare i gruppen men även andra enheter på företaget. Vi förutsätter att du som person är flexibel, noggrann, öppen och driven.

Låter tjänsten intressant för dig? Ansök redan idag då intervjuer sker löpande.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal - en trygg anställning!

Inte nog med det - som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!
Jobbfakta
Ort
Stockholms stad
Anställning
Heltid
Projekt- / Visstidsanställd
Antal Tjänster
3
Yrkesområde
Service & Kundtjänst
Underkategori
Kundtjänst
Kontakt

Ring Ida-Maria Bruhn, 08-587 117 00

Publicerad

12 dagar sedan

Sista ansökningsdag

25 dec

Om företaget

Arena Personal har drygt 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 konsulter verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder.