Glad och engagerad receptionist/växeltelefonist sökes till Layher

Om jobbet


Om tjänsten


En varierande tjänst med ansvar får du om du söker tjänsten som receptionist/växeltelefonist hos Layher. I tjänsten ligger ansvaret för receptionen, växeln, företagets infomail, resebokningar och posthantering. Du är också den som sköter ankomstregistreringen av leverantörsfakturorna och är backup på ekonomiavdelningen för andra uppgifter såsom fakturering etc. Rollen innebär en spindel-i-nätet-roll där du har kontakt med de flesta avdelningarna på företaget.

Tjänsten är en heltidstjänst med start omgående.


Din profil


Du har en 3 årig gymnasial utbildning, gärna inom ekonomi och har troligen provat på lite bokföring i någon tidigare roll. Minst fem års erfarenhet av att ha arbetat i reception och växel är ett krav för tjänsten. Du trivs i en tjänst där du har kundkontakt i kombination med att arbeta med siffror. Som person är du noggrann, lojal och service minded. Du tycker om att ta ansvar och du söker i dagsläget en långsiktig anställning. Layher arbetar i affärssystemet NAV 2015. Har du erfarenhet av det sedan tidigare så är det meriterande men inget krav. Du är van att arbeta i Office-paketet och din engelska är mycket god i tal och skrift.

Ansökan

Ansök snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta de Wall Bemannings rekryteringskonsult Karin Österman de Wall, 070-778 00 06 eller via e-post karin@dewallrekrytering.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sökord: Receptionist , Telefonist , ekonomiassistent , leverantörsreskontra , redovisningsassistent , konferensvärdinna , kontorist , kontorsansvarig , kontorsassistent , koordinator , ordermottagare ,
Jobbfakta
Publicerad

11 dagar sedan

Sista ansökningsdag

23 jan

Om företaget