Extrajobb inom reception och växel!

Om jobbet

Om tjänsten

Arena Personal söker just nu positiva personer med känsla för service som vill arbeta extra i reception och växel. Har du en annan huvudsaklig sysselsättning, såsom studier, eget företag eller pension kan du därför vara aktuell för vår bemanningspool!

Våra kunder finns inom alla branscher i Stockholmsområdet. Dina arbetsuppgifter som receptionist kommer främst innebära att vara ansiktet utåt för företaget och ta emot besökare. Det kan även förekomma hantering av telefonväxel samt att sköta administrativa uppgifter kring receptionen. Som växeltelefonist hanterar du inkommande samtal och mail på bästa sätt och hjälper kunderna vidare inom organisationen.

Din profil

Förutom en annan huvudsaklig sysselsättning behöver du ha erfarenhet av arbete inom service. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i reception/växel.

Som person är du utåtriktad och prestigelös samt duktig på att prioritera. För att trivas i rollen som konsult är det viktigt att du är ansvarsfull och flexibel. Då du kommer arbeta på olika arbetsplatser ser vi att du är en person som har lätt för att samarbeta och anta nya utmaningar.

Låter detta intressant och har du den profil vi söker? Ansök redan idag!
Ange gärna hur mycket du önskar eller har möjlighet att arbeta.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal - en trygg anställning!

Inte nog med det - som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".

2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.

3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!
Jobbfakta
Ort
Stockholms stad
Anställning
Deltid
Projekt- / Visstidsanställd
Antal Tjänster
5
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Reception
Kontakt

Ring Ida-Maria Bruhn, 08-587 117 00

Publicerad

4 dagar sedan

Sista ansökningsdag

25 dec

Om företaget

Arena Personal har över 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.