Dansktalande kundservicespecialist till Storbank

Om jobbet

Till en av Sveriges största banker söker TNG en ambitiös och servicemässig person till en utvecklande tjänst som kundservicespecialist

Detta är ett uppdrag där du får möjlighet till ett stimulerande arbete med ansvar över att förbättra kundnöjdheten. Vill du vara vår kunds nya servicestjärna och har ett intresse för bank och finans - välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Ett utvecklande uppdrag i internationell miljö. Gedigen utbildning samt kunniga kollegor som stöttar.

Dina framtida arbetsuppgifter

I rollen som kundservicespecialist hanterar du alla slags serviceärenden samt viss enklare försäljning, både över telefon (inkommande och utgående samtal) och mail. I din roll ska du finnas som stöd för kunden i olika självservicesituationer, och genom detta löpande arbeta för att förbättra och säkerställa kundnöjdheten. Tjänsten innebär vidare frågor om spärrhantering, transaktioner och andra tjänster som banken erbjuder. Vi ser att du i rollen har en hög grad av service, ansvar och sekretess, och det är därför mycket viktigt att du har en professionell inställning och kan ge kundservice av hög kvalitet.

Rollen innebär också

Kontoret ligger i fina lokaler i centrala Stockholm, uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och pågå minst 6 månader med möjlighet till förlängning. Din anställning kommer att inledas med en internutbildning i bankens system och arbetssätt.

Den här tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som är ansvarsfull och har en hög servicenivå. Du behöver vara förtroendeingivande samt förstå vikten av att jobba under hög sekretess. Som person är du noggrann och stresstålig, analytiskt lagd och kan lätt urskilja mönster och dra slutsatser. Vi ser även att du är samarbetsvillig och har ett driv att utvecklas i din roll, individuellt och tillsammans med dina kollegor.

Vi tror att du har sammanlagt ett par års erfarenhet inom servicerelaterade områden, gärna inom ekonomi, kundtjänst, Backoffice eller liknande. Har du erfarenhet av att hantera sekretessbelagd information är detta meriterande, men det är inget krav. Vi ser även att du har lätt att sätta dig in i nya system och förmågan att uttrycka dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift. Du har goda kunskaper i danska.

INTRESSERAD?

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Jobbfakta
Ort
Stockholms stad
Anställning
Heltid
Projekt- / Visstidsanställd
Antal Tjänster
2
Yrkesområde
Försäljning
Service & Kundtjänst
Underkategori
Kundservice
Kundtjänst
Kontakt

Ring Claudia Ullreich Engmer, 0734 34 64 56

Publicerad

1 dagar sedan

Sista ansökningsdag

20 dec

Om företaget

TNG är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag som rekryterar fördomsfritt. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att se bortom fördomar kan vi hitta kandidater som andra inte ser - dessutom snabbare! Det gynnar våra kunder och jobbsökare samt bidrar till mångfald och en hållbar arbetsmarknad. Många av Sveriges mest attraktiva företag har upptäckt vårt synsätt och vi växer snabbt. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.