Business Developer Customer Service

Om jobbet

Business Developer Customer Service, Sales

Alla är innovatörer. Men på olika sätt. Nu har vi lediga jobb för dig som tänker nytt inom kundsupport och customer experience. För dig som vill få kunderna att uppleva mer via sina mobiler, surfplattor och datorer. Och det i en digital värld där allt fler kopplar upp sina prylar, låter klockan på armen ha koll på hjärtslagen och styr e-shoppen från mobilen.
På Telenor är du alltid en del av ett större sammanhang. Genom våra produkter och tjänster föds nya tankar och innovationer. Och bäst blir det när vi gör saker tillsammans med andra.

Vad gör du som Business Developer Customer Service på Telenor?

Som Business Developer Customer Service agerar du stöd gentemot Telenors affärsansvariga.
Du tar vara på affärsmöjligheter, har ett starkt inflytande på tillväxt och lönsamhet och har ett genomgående resultatfokus. Du tillhör avdelningen Kundservice Mobil, ett team på 10 personer som har Stockholm, Göteborg och Karlskrona som arbetsorter och vi samarbetar dessutom med en extern leverantör som operativt driver vår kundservice. Vi tror att du är en förtroendeskapande lagspelare som kan identifiera lojalitetsskapande aktiviteter ute hos vår kundservice och driva aktiviteter som ger verklig effekt. Du har en bra balans mellan att agera på snabba puckar för att få direkta förändringar och att hela tiden arbeta mot långsiktiga förändringar och mål.
Du ansvara också för att identifiera läckage av intäkter och skapa förslag på lösningar till detta. Dessutom är du delaktig i vår rekryteringsprocess för kundservicemedarbetare på ett övergripande plan och ser över hur den processen kan förbättras, effektiviseras och skapa rätt förutsättningar för oss att finna rätt medarbetare.

Passar du ihop med oss?


För att vara aktuell för rollen behöver du ha:
  • Företagsekonomisk utbildning från universitet eller högskola
  • Erfarenhet av affärsutveckling
  • Tidigare säljansvar
Det är också bra om du:
  • Likvärdig utbildning från fristående skola med inriktning ekonomi (tex. IHM)
  • Erfarenhet av abonnemangsförsäljning (Telecom, TV, El, Media) är meriterande
Som person är du självgående och driven liksom bra på att arbeta i grupp och projektform. Du har gott om idéer och är inte rädd för att föra din talan och våga stå för din sak, utmana traditionella arbetssätt och ständigt söka sätt att bli bättre. Du främjar nytänkande i ditt sätta att tänka utanför ramarna.

Vill du skapa framtiden med oss?
Välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 16 december 2016.

Placeringsort:Stockholm

Anställningsform:Vikariat 12 månader

Har du frågor? Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Sebastian Pehrson, rekryterande ledare på telefon: 0733-780116 eller sebastian.pehrson@telenor.se
Vill du veta mer om rekryteringsprocessen, kontakta rekryteringsteamet på work@telenor.se.
Jobbfakta
Publicerad

19 dagar sedan

Sista ansökningsdag

16 dec

Om företaget

Channels ansvarar kundupplevelse, tillväxt och lönsamhet för alla Telenors fysiska försäljningskanaler - butiker, shop-in-shop och externa återförsäljare - samt kundservice.

Telenor Sverige levererade år 2015 tjänster till drygt 2,5 miljoner mobilabonnenter, cirka 645 000 bredbandskunder och en halv miljon tv-kunder. Vår omsättning år 2015 var cirka 13 miljarder kronor (2015) och vi hade cirka 1 900 anställda. Bland våra varumärken finns Telenor, Bredbandsbolaget, Vimla och Ownit.


Hitta hit

Stockholms stad Visa på karta

Visa var