BOKNINGSAGENT TILL ELITE HOTELS SERVICE CENTER

Om jobbet

Om Elite Hotels huvudkontor

På Elite Hotels huvudkontor hittar du koncernstödjande funktionerna IT, Ekonomi, Talent Management, Sälj & Marknad. Elite Hotels är en decentraliserad organisation med självstyrande hotell och vi har som princip att vårt huvudkontor ska fortsatta vara en platt organisation som är flexibel och snabbfotad när hotellen behöver stöd och hjälp för att lyckas ännu bättre i sitt arbete.

Att jobba på Bokning

Vi som jobbar på bokningen är oftast de som har den första kontakten med gästen, därför behöver vi vara experter på att kunna förmedla tillit och kunskap om Elite Hotels. Service för oss handlar om att med stor lyhördhet verkligen förstå gästens behov och önskemål och säkerställa att bokningen uppfyller dessa.

Om tjänsten

Elite Hotels är Sveriges största privatägda hotellkedja med drygt 30 klassiska hotell från Malmö i Söder till Kiruna i norr. Till vårt nationella Service Center söker vi nu en serviceinriktad och erfaren bokningsagent med start i januari!

Elite Hotels är ett entreprenöriellt familjeföretag där vi värdesätter initiativförmåga, flexibilitet och en lösningsorienterad inställning. Hos oss behöver du både kunna ta initiativ och genomföra. För oss är service och värdskap det bästa man kan arbeta med och något vi är oerhört stolta och glada över att göra varje dag.

Vi söker nu en serviceinriktad och erfaren bokningsagent till vårt nationella service center

Elite Hotels Service Center består av centralbokning, medlemsservice och konferenssamordning. Som Bokningsagent hjälper du till med förfrågningar, säljer logi och konferens, och tar hand om våra medlemmar och deras frågor. Du samarbetar nära med dina kollegor i teamet för att överbrygga de olika delarna, samtidigt som ni har era respektive fokusområden.

Du blir en viktig del av en organisation som strävar efter att hålla en hög servicenivå och som ständigt vill förbättras. Elite Hotels Service Center är inte bara en viktig informationskanal ut mot gäster utan även internt mot våra bokningskollegor ute på hotellen.

Din personlighet

Vi söker dig som är en social service- och försäljningsinriktad problemlösare med en stark förmåga att hantera många bollar i luften och ett högt tryck. Du brinner för god service och är en flexibel lagspelare. Du har höga kvalitets- och resultatkrav på dig själv och har en stark ansvarskänsla.

Din erfarenhet
  • Vi ser gärna att du har erfarenhet från kundservice eller telefonförsäljning, gärna inom besöksnäringen.
  • Du behärskar såväl svenska som engelska flytande i tal och skrift.
  • Det är meriterande om du har arbetat i affärssystemet Opera
  • Det är meriterande om du har arbetat med call center lösningen Connect.
Arbetstid och omfattning

Tjänsten är en fast tillsvidareanställning.

Vårt nationella service center är placerat på vårt huvudkontor i Vasastan, Stockholm. Startdatum för tjänsten är senast 2 januari, så ansök redan idag!

Vi ser framemot att höra från dig!
Jobbfakta
Publicerad

5 dagar sedan

Sista ansökningsdag

16 dec

Om företaget