Alert, glad och serviceinriktad receptionist

Om jobbet

Om tjänsten

Gillar du kundkontakt och anser dig ha ett vänligt och professionellt bemötande? Trivs du i rollen som ansiktet utåt på ett företag och har erfarenhet av service i toppklass? Då är det kanske just dig vi behöver! För en av våra entreprenader söker vi nu en utåtriktad, representativ och servicemedveten receptionist. Uppdraget är på heltid i Stockholmsregionen med start i december.

Arbetsuppgifter

Som receptionist har du en spännande roll med varierande arbetsuppgifter inom service, administration och kontor. Dina arbetsuppgifter innebär att ta emot besökare, hantera post och paket, svara på mail och i telefon, ha kontakt med leverantörer och se till att hålla allmänna utrymmen snygga och iordningställda. Förutom dina sedvanliga receptionistuppgifter kommer du även vara behjälplig med förberedelser inför event, luncher och en del administrativa uppgifter.

Kvalifikationer

För att trivas i rollen som receptionist bör du vara utåtriktad och ha ett genuint intresse för människor och serviceyrket. Du sprider positiv energi, ser var och vad som behöver göras samt tar mycket eget ansvar. Det är viktigt att du är självgående och tar eget initiativ när du ser att något behöver åtgärdas.

För att vara kvalificerad för tjänsten har du:
  • Tidigare erfarenhet av service, gärna från butik, café eller hotell
  • Kunskaper inom Microsoft Office, främst Outlook, Excel och Powerpoint
  • Behärskar väl svenska och engelska i både tal och skrift
Att du även är social, prestigelös och framåt gör att du kommer att passa bra in i teamet. Du kommer att få möjlighet att arbeta i en modern miljö i nya fräscha lokaler med mycket förändringar och nytänkande.

Övrigt

Tjänsten är ett konsultuppdrag hos kund och du kommer att erbjudas en tillsvidareanställning hos KFX HR-partner. Arbetstiderna är måndag till fredag på heltid fördelade på två skift, där du ena veckan arbetar kl. 07:30 - 16:30 och andra veckan arbetar 09:15 - 18:15.

Välkommen att skicka din ansökan redan idag!

Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare, Clara Backlund på telefonnummer 08-663 99 00.
Jobbfakta
Ort
Stockholms stad
Anställning
Heltid
Projekt- / Visstidsanställd
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Reception
Publicerad

35 dagar sedan

Sista ansökningsdag

31 dec

Om företaget

Kontorsfixarna är ett av de äldsta bemannings- och rekryteringsföretagen i Sverige. Vi bidrar med en unik branscherfarenhet och över 500 medarbetare runt om i landet.