Administratör till expansiva Mondelez

Om jobbet

Är du i början av karriären och vill utvecklas i en spännande miljö? Har du erfarenhet av administrativt arbete och har ett öga för detaljer? Då är tjänsten som controller på Administratör något för dig!

Om Tjänsten
Mondeléz är ett av världens största FMCG bolag står bakom flera starka varumärken såsom Marabou, Oreo, Stimorol och Philadelphia. Arbetsmiljön är kreativ och stöttande och du uppmuntras till att utveckla såväl företaget som dig själv. Organisationen är i förändring och som administratör här finns en unik möjlighet till att starta en spännande karriär. I din roll som administratör är du en del av organisationens HR-team. Du kommer att stötta chefer och HR-kollegor med bland annat ersättningsberäkningar och sammanställa lönerevisionsinformation. Vidare kommer du att ha kontakt med medarbetare i Norden såväl som England angående ersättningar.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av lönearbete och/eller ersättningsfrågor, samt kan hantera stora mängder data. Dina goda excel-kunskaper kommer väl till pass. Att ge förstklassig service är en självklarhet för dig. Som person är du energifull och en problemlösare. Du har ett gott siffersinne och har lätt för att se samband för att sedan dra slutsatser och påpeka felaktigheter.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag som ska tillsättas omgående, som förväntas pågå till april 2017. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anders Lindén

Välkommen med din ansökan!
Jobbfakta
Kontakt

Ring Anders Lindén, 0859898383

Publicerad

22 dagar sedan

Sista ansökningsdag

16 dec

Om företaget

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.