Administratör Steneken

Om jobbet

Vidarstiftelsen är en allmännyttig stiftelse som har till ändamål att stödja antroposofisk verksamhet. Utbildning, pedagogik, vetenskaplig forskning och sjukvård är exempel på allmännyttiga ändamål som Vidarstiftelsen stödjer. Inom koncernen bedrivs även hotell- och konferensverksamhet, kulturverksamhet, mejeri, byggverksamhet samt kvarn och bageri.
Steneken Fastighets AB är ett helägt dotterföretag till Vidarstiftelsen och har till ändamål att långsiktigt äga och förvalta fastigheter. Verksamheten omfattar förvaltning av nio egna hyresfastigheter belägna i Stockholm, Trelleborg och Malmö. Därutöver innehar Steneken ett 30-tal bostadsrätter som hyrs ut till boende. Företaget har varit verksamt sedan 1990-talet. www.vidarstiftelsen.se

Dina arbetsuppgifter

Till Steneken Fastighets AB:s ekonomiteam söker vi en administratör.

Du blir en av fyra personer som arbetar med ekonomin i olika företag i Vidarstiftelsen-koncernen. Teamet arbetar i trevliga och nyrenoverade lokaler i en positiv och inspirerande miljö i Järna, både när det gäller kontoret och omgivningarna.

Som administratör ansvarar du för inköp av kontorsmaterial, tar emot telefonsamtal och besökare. Du kommer även att avlasta dina kollegor med enklare ekonomigöromål.

Din bakgrund

Vi söker dig som har gymnasieexamen samt tidigare erfarenhet av kontorsarbete och då gärna som administratör. Om du besitter grundkunskaper i bokföring så är det mycket positivt.
Vidare ser vi att du har mycket god datavana samt talar och skriver svenska flytande.

Dina egenskaper

Som person är du strukturerad, organiserad, prestigelös och flexibel. Arbetet efterfrågar att du har en hög servicekänsla och att du gillar det du gör. Du är inte ute efter att göra karriär, men utvecklar dig gärna med nya arbetsuppgifter i din roll.

Välkommen till en arbetsplats med hög trivselfaktor!

Ansökningsprocess

I denna rekrytering har Steneken valt att samarbeta med Randstad, för frågor kontakta gärna rekryteringsspecialist Marielle Österholm, 072-988 90 32. Välkommen med din ansökan senast den 4 december 2016.
Jobbfakta
Ort
Södertälje
Anställning
Heltid
Tillsvidareanställd
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Assistent

Mejla Randstad AB

Publicerad

10 dagar sedan

Sista ansökningsdag

4 dec

Om företaget

Randstad är ett världsledande bemannings- och rekryteringsföretag och få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.