Administrativ Assistent

Om jobbet

Hej,
Jag söker en pålitlig Assistent som kan hjälpa till med att hålla ordning på mitt kontor som jag har i hemmet ca 1 dag/vecka.
Arbetsuppgifter:
Bokföring i Visma eekonomi.
Sortering och arkivering.
Svara på mejl och administrera enklare frågor från kunder.
Uppdatera lönebyrån på sociala medier.
Div övrigt förekommande kontorsadministrativa uppgifter.

Du behöver ha öga för administration och trivas med att jobba självständigt.
Toppen om du har erfarenhet eller intresse av enklare marknadsföring.
Det finns både hund och katt i hemmet.

Månadslön eller timlön

Verkar det intressant, tveka inte att kontakta mig så berättar jag mer.

Mvh
Pernilla Sundqvist
Jobbfakta
Ort
Sigtuna
Anställning
Deltid
Tillsvidareanställd
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Assistent
Kontakt

Mejla Pernilla Sundqvist

Publicerad

27 dagar sedan

Sista ansökningsdag

12 jan

Om företaget

Företaget arbetar med outsourcing samt konsultation av lönetjänster


Hitta hit

Visa var