2nd line support till iCentrex, Stockholm

Om jobbet

/ second line / it-tekniker / helpdesk / voip / cloud / telecom / kommunikation / mobiltele /

iCentrex - utmanaren inom molnbaserad kommunikation.

Nu har du möjlighet att arbeta med IT-support på en trivsam arbetsplats med prisbelönt teknik och med fokus på kvalitet och kundservice. Till iCentrex söker vi just nu en duktig 2nd line supportmedarbetare att bidra till den serviceanda inom IT-support som företaget värdesätter. Vi erbjuder en tjänst med stort eget ansvar över ärenden samt möjligheten att sätta kundens behov i fokus.

Vi erbjuder en plats i teamet hos en expansiv och framgångsrik uppstickare med stora ambitioner på företagsmarknaden avseende telefoni och kommunikationstjänster. iCentrex är en av aktörerna som bygger och levererar morgondagens digitaliserade arbetssätt inom Unified Communication. Du kommer att jobba med prisbelönta lösningar i en lärande organisation och med väldigt trevliga kollegor.

Ditt uppdrag blir inom 2nd line support, att jobba med strukturerad felsökning och erbjuda kunderna branschens bästa service.

För att lyckas tror vi att du:
  • är strukturerad
  • har stor förståelse för kundens situation
  • är analytisk och logisk
  • brinner för IT och teknik
  • kommunikativ
Givetvis är det meriterande om du har erfarenhet från liknande arbete, kanske inom telecom eller liknande, kanske från arbetsplats med högt fokus på kundservice, detsamma gäller erfarenheter från:
  • IP-kommunikation
  • WebRTC
  • SIP-baserad telefoni
Ansöker gör du snarast via vår hemsida www.rubino.se under rubriken ”lediga tjänster” då vi intervjuar löpande. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsult Peter Zethraeus på 0733-103608. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail.

Välkommen med din ansökan!

Om iCentrex: iCentrex ger dig Sveriges bästa företagstelefoni. Enkelt, tryggt och med stort engagemang. Vi är en innovativ nordisk operatör som sätter våra kunders användarupplevelse i fokus. Modern företagskommunikation kräver säker hantering av mobiler, softphones, bordstelefoner, e-mail, chatt, meddelandetjänster, tillgänglighets-information och webbmöten med HD-ljud & bild och dokumentdelning. När dessa redskap integreras till en helhet brukar det kallas Unified Communication eller UC. När UC är som bäst heter lösningen iCentrex. Vi är kommunikationsexperten vars prisvinnande lösning och flexibla affärsmodeller gjort oss både globalt och lokalt uppmärksammad. Branschtidskriften Telekom Idag har utsett iCentrex till "Bäst-i-Test".
Jobbfakta
Ort
Stockholms stad
Anställning
Heltid
Tillsvidareanställd
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support
Publicerad

16 dagar sedan

Sista ansökningsdag

24 jan

Om företaget