Partner Sales Assistant

Om jobbet

Vi på Erisma har sedan 1998 utvecklat programvara som förenklar och effektiviserar det dagliga arbetet för företag inom en mängd olika branscher.
Vi sitter i Västra Hamnen i Malmö och är idag ett 20 tal medarbetare och växer i takt med våra kunder. Vi är otroligt stolta över mycket men det vi vill lyfta upp är vår kundnöjdhet och den teamandan som vi skapat och värnar om. Välkommen att läsa mer om oss och vår produkt på www.erisma.se.

OM UPPDRAGET

Vill du arbeta på ett framgångsrikt produktbolag med ett starkt kundfokus och som utvecklar smarta mobila lösningar? Då har vi plats för dig i rollen som Partner Sales Assistant till vår partnerverksamhet. Vi har idag ett rikstäckande partnernätverk som hjälper oss att nå ut till företag med vårt mobila arbetsordersystem Mobigo. För att våra partners ska bli framgångsrika i sitt arbete vill vi kunna ge dem det stöd som krävs. Vi erbjuder därför service i form av leads, sälj- och marknadsföringsmaterial, utbildningar och inte minst möjligheten att få vägledning i säljarbetet med våra produkter. Vi arbetar med kontinuerlig utveckling av vår verksamhet, varför även interna projekt kan förekomma bland arbetsuppgifterna, t. ex. nya affärsupplägg, nya administrativa rutiner och produktförbättringar.

De arbetsuppgifter som du huvudsakligen kommer att ägna dig åt är:

· Etablering och introduktion av nya partners

· Coachning och utbildning

· Tekniskt och administrativt säljstöd

· Utveckling av befintliga partners

· Planering och genomförande av möten, utbildningar, seminarier och events

· Systemägare för utbildnings- och administrativa systemstöd

Tjänsten är på heltid och innefattar ca 40 - 60 resdagar/år.

DIN PROFIL

För att lyckas i den här rollen bör du ha en god känsla för hur ett gott samarbete mellan ett företag och dess partnerled byggs upp och förvaltas. Du behöver vara drivande och affärssinnad, men också ha ett diplomatiskt förhållningssätt och förmåga att skapa förtroende hos de parter du samarbetar med. Tjänsten innebär många kontakter med partners, kunder och interna nyckelpersoner och därför är du representativ och utåtriktad. För att framgångsrikt kunna utgöra det stöd som våra partners behöver, måste du också en god kommunikativ och pedagogisk förmåga.

Du har en relevant utbildning inom sälj, marknad eller administration genom KY-utbildning eller på högskolenivå. En bakgrund från liknande yrkesroll i en mjukvaru- och systemutvecklande verksamhet är meriterande.

Rollen kräver stort eget ansvarstagande och förmåga att strukturerat planera sitt arbete. Företaget kommunicerar på svenska och engelska, vilka båda är språk som du behärskar väl i såväl tal som skrift på affärsmässig nivå. Körkort (B) är ett krav.

ERBJUDANDE

När du blir anställd av oss kommer du att jobba i en utvecklingsdriven organisation. Vi erbjuder ett stimulerande och utmanade arbete i ett expansivt företag på en växande marknad och inte minst med en konkurrenskraftig produktportfölj. Du kommer att ha stora möjligheter att påverka och planera ditt arbete och vi ska naturligtvis se till att du får möjlighet att utvecklas tillsammans med oss. När du inte är ute och besöker våra partners och deras kunder, tillbringar du din arbetstid på vårt kontor i Västra Hamnen i Malmö. Vid din sida kommer du att ha dina närmaste kollegor som stöttar dig i ditt arbete och ger dig goda förutsättningar för att du ska lyckas med ditt uppdrag.

ÄR DET DIG VI SÖKER EFTER?
Är detta i linje med dina personliga ambitioner och kunskaper? Kontakta vid frågor Pernilla Borgström på FindersFee, 0734-15 98 55, som ansvarar för rekryteringsprocessen för vidare information. Vi önskar få din ansökan snarast då vi arbetar med löpande urval. Denna skickar du till pernilla@findersfee.se. Varmt välkommen med din ansökan dock senast den 22/12-2016

VET DU VEM VI SÖKER EFTER?
Vet du vem det är vi söker efter? Rekommendera dem till oss genom att registrera dig som finder och rekommendera din kandidat via www.findersfee.se. Är det din kandidat som erhåller tjänsten kompenseras du med en findersfee.
Bra kontakter lönar sig, för alla
Jobbfakta
Kontakt

Mejla eller ring Pernilla Borgström, 0734-159855

Publicerad

3 dagar sedan

Sista ansökningsdag

22 dec

Om företaget

OM FINDERSFEE:
FindersFee hjälper företag att lyckas med sina rekryteringar på ett tids- och kostnadseffektivt sätt genom rekommendations och hittelönsbaserad rekrytering.
FindersFee bedriver search inom specialist- och chefsegmentet. Det innebär att verksamhetens kandidatbas bygger på att människor (finders) lämnar personliga rekommendationer av kandidater för nuvarande eller framtida rekryteringsbehov. För detta erhåller dessa finders en hittelön för en rekommendation som leder till lyckat resultat, dvs slutförd rekrytering. Tillsammans skapar FindersFee och deras Finders ett snabbare tempo, effektivare processer och träffsäkrare urval i varje rekrytering.
Bra kontakter lönar sig för alla....


Hitta hit

Malmö stad Visa på karta

Visa var