Regionsansvarig Säljare

Lernia · Försäljning · 11 dec

Om jobbet

Arbetsuppgifter

Vad gör du som Regionansvarig Säljare på Lernia?
Ditt uppdrag är att bygga upp tjänstemannaaffären och utveckla Lernias försäljning mot nya kunder. Som säljare hos oss arbetar du med hela försäljningsprocessen inom segmentet tjänstemän där vi erbjuder företagsspecifika bemanningslösningar, inhyrning och rekrytering av tjänstemän. Du kommer att arbeta både med att ta fram befintliga tjänster, nya erbjudanden till kund och medverka till att utveckla nya affärslösningar. Detta ger dig stora möjligheter att påverka och utveckla verksamheten. Vi söker dig med ett driv utöver det vanliga och som vill vara med och utveckla affären.

Vad har du för erfarenhet och bakgrund?
Du har god förståelse och erfarenhet från försäljning och rekryteringsbranschen. Vi tror att du har jobbat i branschen några år och har kunskap och erfarenhet om affären och i synnerhet bemanning. Vi söker dig som har ett extraordinärt driv och en sann vilja att vara ute på marknaden och göra affärer. Grundläggande krav för tjänsten är relevant akademisk examen, körkort, drivkraft att arbeta i en tjänst där det förekommer resdagar samt god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.

Vem söker vi?
Du arbetar strategiskt och målinriktat och som person är du affärsmässig och vill vara med och driva ditt och företagets arbete framåt. Du är lyhörd och van att föra affärsmässiga dialoger med beslutsfattare. Du är en resultatinriktad, uthållig och strukturerad person med högt tempo och föredrar att förlägga din arbetsdag ute på fältet.

Vad erbjuder vi?
En spännande och utvecklande tjänst i ett tryggt bolag med god stämning och gott renommé. Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid med placering i Malmö.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid med placering i Malmö.

Tillträdesdag

Önskat tillträde så snart som möjligt med hänsyn till uppsägningstid.

Information

Om du vill veta mer är du välkommen att kontakta T.f Regionchef Linda Billstrand på telefon 0732-00 57 56 eller mejl linda.billstand@lernia.se.

Hög kompetens är en viktig förutsättning för att vi ska klara våra arbetsuppgifter, samtidigt är en av våra grundläggande värderingar lika och unika, vilket innebär strävan efter mångfald i vår verksamhet. Därför ser vi gärna sökanden med olika bakgrund.

Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan innehållande CV och personligt brev så snart som möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan!
Jobbfakta
Ort
Malmö stad
Anställning
Heltid
Tillsvidareanställd
Yrkesområde
Försäljning
Kontakt

Ring Linda Billstrand, 0732-00 57 56

Publicerad

22 dagar sedan

Sista ansökningsdag

11 dec

Om företaget

Lernia är Sveriges ledande kompetenspartner inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människors kompetens och matchar dem till jobb i arbetslivets alla skeden. Samtidigt stärker vi företags och organisationers konkurrenskraft och förmåga att möta arbetsmarknadens skiftande utmaningar. På så sätt är vi med och bidrar till ett mer konkurrenskraftigt näringsliv och en mer effektiv arbetsmarknad där fler människor kommer i egenförsörjning.

Tillsammans formar vi en bättre framtid och ett mer hållbart samhälle.

Brinner du för sälj och vill du utveckla affären?

I så fall kan du vara den vi söker i rollen som Regionansvarig Säljare till Malmö.