Områdeschef till expansiva HomeMaid

Om jobbet

Är du redo för nästa utmaning? Har du erfarenhet från personalledning med fokus på planering och service? Vill du arbeta på ett fräscht företag? Då är tjänsten som Områdeschef på HomeMaid i Malmö något för dig!

Om tjänsten
HomeMaid har sedan 1997 hjälpt tusentals familjer med veckostädning, hushållsnära tjänster och annan städhjälp, så att de får tid till det som är viktigt på riktigt. Rent magiskt, faktiskt!
Homemaid växer hela tiden och behöver nu utöka Malmökontoret med en områdeschef. I din roll som områdeschef kommer du att arbeta tillsammans med kontorets andra områdeschef samt teamledare och serviceassistenter. Du har fokus på resultatansvar, kunder och personal i ditt område. I dina arbetsuppgifter kommer du att:
  • Ansvara för områdets löpande drift
  • Arbeta med ekonomiska uppgifter såsom budget, fakturering och löner mm..
  • Ansvara för Schemaläggning
  • Arbeta med rekrytering, introduktion, utbildning och utveckling av personal.
Om dig
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning med några års erfarenhet i ledande position med personalansvar. Din tidigare erfarenhet som samordnare eller kanske konsultchef, ger dig en nödvändig insikt i det dagliga flödet. Det är meriterande om du har vana vid att arbeta i något bemanningssystem. Det här är ett jobb för dig som är självgående, initiativrik och trivs med att ha många olika kontaktytor.

Viktigt för tjänsten:
  • tidigare erfarenhet av personalledning
  • B-körkort
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som områdeschef är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning och tillsättning i Januari 2017.

Homemaid har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco. Homemaid erbjuder dig en härlig och fräsch arbetsmiljö med fantastiska kollegor. Friskvårdsbidrag och frukost är en av många förmåner. Självklart har HomeMaid kollektivavtal, avtalspension och försäkringar.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas i Januari-Februari 2017. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Jankulov på 035-260 85 21.

Välkommen med din ansökan!
Jobbfakta

Ring Sara Jankulov, 035-260 85 21

Publicerad

9 dagar sedan

Sista ansökningsdag

12 dec

Om företaget

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.