Dansktalande till CDONs kundtjänst

Om jobbet

Tycker du om att ge service och lösa kundens behov? Beskrivs du som driven och engagerad? Är du intresserad av att arbeta extra? Vi på Adecco söker nu dig som är dansktalande och som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare på CDON.

Om tjänsten
Du kommer att arbeta på CDON, ett välkänt och marknadsledande e-handelsföretag med ett brett sortiment av populära produkter. Arbetet kommer att utföras i öppet kontorslandskap med trevliga kollegor i företagets fina lokaler i centrala Malmö. Företagets kultur präglas av genuint lagarbete med ett stort intresse för service.

Din uppgift är att arbeta med kundservice till hela Norden på CDON i Malmö. I rollen som kundtjänstmedarbetare är dina främsta arbetsuppgifter att besvara e-mail, chatta med kunder och till viss del ta hand om utgående samtal. Du ser till att kunden får bästa tänkbara service och hanterar problem snabbt och effektivt. Arbetstiderna är varierande, både dagtid samt kvälls- och helgpass förekommer.

Om dig
Vi ser gärna att du som söker har tidigare erfarenhet av någon form av serviceyrke. Viktigt är att du har viljan och drivkraften att göra våra kunder nöjda. Du är en positiv person som sprider glädje omkring dig. Antalet arbetspass varierar från vecka till vecka. Du som söker tjänsten är medveten om detta och vill arbeta cirka 2 arbetspass per vecka. Under perioder då arbetsintensiteten är hög hos vår kund, såsom i december och januari, ser vi gärna att du kan arbeta mycket. Du är van datoranvändare och som person är du kommunikativ, självgående och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är flexibel och kan ställa upp med kort varsel om så behövs.

Vi söker dig som är en engagerad lagspelare och som är redo för en ny utmaning. För att passa som konsult hos oss ställs höga krav på kundfokus och professionella arbetsmetoder. Noggrannhet, positiv inställning och flexibilitet är viktiga egenskaper samt att du är en duktig problemlösare. Kunskap och erfarenhet av sälj och att jobba mot uppsatta mål är mycket meriterande. Du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på danska, övriga nordiska språk är mycket meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Mer information finner du på www.adecco.se.

Om ansökan
Tjänsterna ska tillsättas i början av oktober och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Var noga med att bocka i att du är intresserad av extrajobb/studentjobb/deltidsjobb när du gör din registrering. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupporten på tel: 08-598 980 10.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Välkommen med din ansökan!
Jobbfakta
Ort
Malmö stad
Anställning
Deltid
Extrajobb
Projekt- / Visstidsanställd
Antal Tjänster
2
Yrkesområde
Service & Kundtjänst
Underkategori
Kundtjänst
Publicerad

6 dagar sedan

Sista ansökningsdag

31 dec

Om företaget

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.