ServiceDesk medarbetare

Om jobbet

Nu söker vi en strukturerad problemlösare till vår Servicedesk som stimuleras av olika utmaningar och har förmågan att förklara tekniska funktioner för användare på olika kunskapsnivåer. Du kommer att arbeta i en intensiv miljö, både i grupp och individuellt där din roll i laget är att hantera och lösa tekniska problem via telefon och e-post.

Kunskapskrav:
  • Grundläggande kunskaper i användarhantering via Active Directory.
  • Goda kunskaper inom Microsofts Officepaket och operativsystem.
  • Erfarenhet av nätverk och brandväggar.
  • Kunskaper kring skrivare i fleranvändarmiljöer.
  • Behärskar både svenska samt engelska i tal och skrift.
  • God förmåga att analysera, strukturera, prioritera och lösa problem.
  • Social kompetens med pedagogisk förmåga.
  • B-körkort.
Erfarenhet inom Sharepoint, O365 och Nilex samt danska, är meriterande.

Tjänsten är placerad i mycket fräscha lokaler utanför Lund.

Intresserad?

Vid ansökan eller frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Håkan Johansson via mail hakan.johansson@itsupport.se eller tel. 0768-507 124.

Ansök snarast då intervjuer sker löpande.
Jobbfakta
Ort
Lund
Anställning
Heltid
Tillsvidareanställd
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support
Kontakt

Mejla eller ring Håkan Johansson, 0768-507 124

Publicerad

46 dagar sedan

Sista ansökningsdag

24 dec

Om företaget

IT Support i Norden AB har varit verksamma inom IT-branschen sedan 1986 vilket har gett oss lång erfarenhet av en mängd olika IT-system med tillhörande lokala- och globala nätverkslösningar. Vi har ett väletablerat kontaktnät inom IT-branschen som gör det möjligt för oss att använda specialistkompetens utanför det egna företaget om detta behövs. Vi ser oss som en komplett supportpartner för mindre företag och som IT-resurs för medelstora till större företag så som EMV Stainless AB, Sixt och Veidekke. Vi är specialiserade på Servicedesk och driftmiljöer med driftövervakning samt Pyramid Ekonomisystem.