Administratörer

Lernia · Administration · 23 dec

Om jobbet

Arbetsuppgifter

Vi söker nu 2 administratörer till vår kund i Luleå. Tjänsten är en heltidstjänst med kontorstider där man kommer ingå i en arbetsgrupp på cirka tio personer. Rollen som administratör innebär en rad olika arbetsuppgifter som bland annat hantering av dokument, fakturering, kontering av fakturor, orderläggning och telefonsupport .
Som administratör får du ett varierande arbete med olika typer av arbetsuppgifter.

Din bakgrund

Vi ser gärna att du minst har en avklarad gymnasietutbildning, meriterande med inriktning mot ekonomi. Det är meriterande med någon form av arbetslivserfarenhet inom administration eller ekonomi men inget krav. Du har en god datavana med erfarenhet av Officepaketet. Erfarenhet av Baltazar är meriterande men inget krav.

God svenska och engelska i både tal och skrift.

Personliga egenskaper

För att klara av rollen som administratör ser vi att du är noggrann, ordningssam och flexibel. Du är snabb på att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och hanterar att ha många bollar i luften. Du är pålitlig och affärsmässig samtidigt som du är social och har lätt för att ta egna initiativ.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Heltid/Visstid/Luleå

Tillträdesdag

Enligt överenskommelse

Vi går igenom ansökningar löpande och kan komma att tillsätta tjänserna innan sista ansökningsdag, välkommen med din ansökan!

Information
Jobbfakta
Ort
Luleå
Anställning
Heltid
Projekt- / Visstidsanställd
Antal Tjänster
2
Yrkesområde
Administration
Kontakt

Ring Zandelie Hällgren, 0722541753

Publicerad

8 dagar sedan

Sista ansökningsdag

23 dec

Om företaget

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.