Site Manager Kalmar

Om jobbet

Customer Service Site Manager

Alla är innovatörer. Men på olika sätt. Nu har vi lediga jobb för dig som tänker nytt inom kundsupport och customer experience. För dig som vill få kunderna att uppleva mer via sina mobiler, surfplattor och datorer. Och det i en digital värld där allt fler kopplar upp sina prylar, låter klockan på armen ha koll på hjärtslagen och styr e-shoppen från mobilen.På Telenor är du alltid en del av ett större sammanhang. Genom våra produkter och tjänster föds nya tankar och innovationer. Och bäst blir det när vi gör saker tillsammans med andra.

Vad gör du som Customer Service Site Manager på Telenor?

Som Site Manager ansvarar du för att vi på Telenor är representerade on site, i detta fall hos vår externa kundtjänstleverantör i Kalmar och säkrar att vi agerar som "One Company One Culture". Du driver och utvecklar initiativ för att ta oss mot målet: "Best place to work". Du deltar dessutom i projekt som ökar våra intäkter samtidigt som vi säkerställer att våra kunders upplevelse av god service inte minskar - tvärt om har vi satt tuffa mål för nöjdare kunder, och du är en viktig aktör för att vi tillsammans ska nå dit.

Som Site Manager jobbar du inom avdelningen Kundservice Mobil. Vi är ett team på 10 personer och vi samarbetar med en extern leverantör som operativt driver våra kundservicesiter i Kalmar och Göteborg.

Passar du ihop med oss?

För att vara aktuell för rollen behöver du ha:
  • Minst 3 års erfarenhet av rollen som Säljansvarig i butik eller i kundservice, gärna mer
  • 1-3 år ledarerfarenhet
  • Gymnasieutbildning
Det är också bra om du:
  • Har en företagsekonomisk utbildning
  • Har erfarenhet av affärsutveckling
  • Har erfarenhet av abonnemangsförsäljning (Telecom, TV, El, Media)
  • Har varit säljchef i kundservice
  • Tidigare har varit butikschef
Vi tror att du en övertygande person som med kunskap i ryggen och ett engagerande sätt får med dig dina kollegor i de projekt och initiativ du styr och deltar i.
Du är en naturlig relationsskapare och samarbetar effektivt med andra. Du delar med dig av din kunskap och är villig att lära nytt. Du är nyfiken till naturen och drivs av att skapa förbättringar. Du räds inte att ge konstruktiv feedback och är peppande i din personlighet. Du får utmana dig själv och andra i kring dig och arbeta med människor i alla åldrar och roller för att utveckla dem så de kan bli sitt allra bästa i sina roller. Du identifierar och sätta mål och implementera dem inom den egna organisationen.

Vill du skapa framtiden med oss?
Välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 16 december 2016.

Placeringsort: Kalmar

Anställningsform: Tillsvidare

Har du frågor? Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Sebastian Pehrson, rekryterande ledare på: 0733-780116, eller sebastian.pehrson@telenor.se.
Vill du veta mer om rekryteringsprocessen, kontakta rekryteringsteamet på work@telenor.se.
Jobbfakta
Publicerad

17 dagar sedan

Sista ansökningsdag

16 dec

Om företaget

Channels ansvarar kundupplevelse, tillväxt och lönsamhet för alla Telenors fysiska försäljningskanaler - butiker, shop-in-shop och externa återförsäljare - samt kundservice.

Telenor Sverige levererade år 2015 tjänster till drygt 2,5 miljoner mobilabonnenter, cirka 645 000 bredbandskunder och en halv miljon tv-kunder. Vår omsättning år 2015 var cirka 13 miljarder kronor (2015) och vi hade cirka 1 900 anställda. Bland våra varumärken finns Telenor, Bredbandsbolaget, Vimla och Ownit.


Hitta hit

Kalmar stad Visa på karta

Visa var