Mediasäljare till ADinQ i Kalmar

Om jobbet

ADinQ är marknadsledande i Sverige på att skapa optimerade annonsytor för sina kunder!

Vi producerar och säljer digital marknadsföring i köpstarka miljöer till företag på den lokala marknaden i hela Sverige. Vi erbjuder våra kunder en modern och konkurrenskraftig mediekanal: TV-monitorer i dagligvaruhandeln. Idag finns vi i ca 500 livsmedelsbutiker från Kiruna i norr till Ystad i söder där våra partners filmer visas i högsta kvalitet på stora tv-monitorer ovanför kassorna. Med vår butiksreklam når kunderna en bred målgrupp på såväl lokal som rikstäckande nivå.Vi ligger alltid i framkant inom vår bransch och utvecklar hela tiden nya produkter och tjänster inom digital annonsering. Nu vill vi bli ännu starkare och söker därför tillsammans med Oddwork en inspirerande och affärsdriven mediasäljare i Kalmar!

Om tjänsten Mediasäljare hos ADinQ i Kalmar
I din roll som mediasäljare hos ADinQ ansvarar du för att bearbeta både nya och befintliga kunder i din region genom uppsökande försäljning. Du arbetar utifrån såväl förbokade som spontana icke-förbokade kundmöten. I mötet lyssnar du lyhört till kundens behov och utmaningar för att sedan utforma smarta lösningar direkt anpassade efter kundens verklighet och målbild. Som mediasäljare driver du din egen försäljning med full försäljningsprocess från prospektering, möte och offerthantering till uppföljning av affärer och utveckling av dina kundrelationer med målsättningen att överträffa budgeterad försäljning för din region.

Det är en självständig roll som innebär stor frihet under stort ansvar! Du blir en del av ett engagerat och affärsdrivet team där alla strävar efter att överträffa såväl individuella som gemensamma aktivitetsmål och budgetar. Som mediasäljare utgår du från ditt hem, har löpande kontakt med dina säljkollegor och bollar dagligen tankar och idéer med din närmsta teamleader - allt för att du ska lyckas så bra som möjligt i din roll.

Vi söker dig som...
... är en energisk säljtalang som med din målmedvetenhet och ditt fokus motiveras av att arbeta med kvalitetstänk och affärsdriv mot högt uppsatta mål och säljresultat. Du är serviceminded, brinner för försäljning, är affärsdriven och arbetar självgående för att alltid hitta nya prospektkunder och affärsmöjligheter. Du är en social begåvning, är ödmjuk och kommunikativ vilket gör dig till en kameleont som anpassar sig efter olika situationer och möten. Som person är du prestigelös och gör det som krävs för att med högsta kvalitet uppnå uppsatta mål och budgetar, alltid med viljan att överträffa dem. Vi ser att du har erfarenhet från försäljningsbranschen och arbete inom B2B-försäljning. Har du även erfarenhet från mediabranschen och/eller idéförsäljning är det meriterande.

Du är utvecklingsbenägen och arbetar på lång sikt vilket bidrar till att du ser din personliga utveckling som en del av företagets framtid. Du ser fram emot att arbeta i en miljö där du ges utrymme att fatta såväl snabba som smarta beslut och jobba både strategiskt och operativt med långsiktig relationsbaserad försäljning.Att du har B-körkort är ett krav. Vi ser att du utgår från Kalmar eller närliggande ort.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess kommer att bli anställd direkt hos ADinQ AB.

Vad ADinQ erbjuder dig
Hos AdinQ erbjuds du en nyckelroll hos Sveriges marknadsledande aktör inom digital annonsering i dagligvaruhandeln. Bolaget befinner sig i en spännande fas och satsar stort på sina medarbetare! Som mediasäljare jobbar du heltid från måndag till fredag med fast lön och ett provisionsupplägg som baseras på dina försäljningsresultat. Du ges tillgång till bil i tjänsten. För mer info om AdinQ, kika här!



START
: 1 Februari 2017

PLATS: Kalmar

OMFATTNING: Heltid

LÖN: Grundlön + rörlig ersättning

KONTAKT: Talent Manager Amy Disley, amy@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-12-07

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.
Jobbfakta
Ort
Kalmar stad
Anställning
Heltid
Tillsvidareanställd
Yrkesområde
Försäljning
Publicerad

27 dagar sedan

Sista ansökningsdag

7 dec

Om företaget