Säljadministratör till globalt bolag

SW · Administration · 4 jan

Om jobbet

Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av administration och support? Vill du arbeta i en trivsam miljö och i en tjänst med utvecklingsmöjligheter? Vi på SW söker för kunds räkning en säljadministratör. Vår kund är ett globalt bolag som är leverantör mot fordonsindustrin.

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som säljadministratör att ingå i ett välkomnande team. Du arbetar i en stödjande funktion för bolagets säljare och är ett administrativt stöd för dem. I rollen arbetar du med framställning av prislistor, uppdaterar kundlistor samt uppdaterar så att rätt information finns i systemen. Du arbetar med kostnadsberäkning och prissättning rörande kundens projekt och är stöd till säljare och projektledare. Vidare arbetar du med inköpspriser, orderhantering och dialog med kunder rörande ledtider och frågor samt support mot interna medarbetare.

Lämplig bakgrund
Som person är du serviceminded, strukturerad och ansvarstagande. Du trivs i en självständig roll samtidigt som du tycker att teamet är viktigt för din trivsel på arbetet. Du tycker om att ta egna initiativ och kommer gärna med förslag på lösningar. Har du dessutom ett positivt och flexibelt förhållningssätt och trivs i en tjänst med brett kontaktnät kan du vara rätt person!

Du har en avslutad högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande alternativt har arbetat några år i liknande tjänst. Du har lätt för att lära dig nya system och har mycket god IT-vana. Det är meriterande om du har arbetat i SAP eller liknande affärssystem. Du trivs i en tjänst med brett kontaktnät. Då kundföretaget är internationellt behärskar du förutom svenska även engelska flytande i tal och skrift.

Övrig information
Ovanstående är ett uppdrag med anställning hos SW. Tjänsten är med omgående start och beräknas pågå i 1 år. För rätt person finns det goda möjligheter till förlängning. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson 031-333 54 81 eller på frida.johansson@sw.se

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.
Jobbfakta
Publicerad

4 dagar sedan

Sista ansökningsdag

4 jan

Om företaget

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!