Regionansvarig Account Manager till CADCOM i Göteborg

Om jobbet

CADCOM är en av Sveriges ledande återförsäljare av program för byggbranschen. Vårt mål är att förse byggingenjörer med de rätta verktygen för att öka produktiviteten.CADCOM ansvarar bl.a. för försäljning, utbildning och support av MagiCAD i Sverige, vilket är det marknadsledande CAD-programmet i norra Europa inom installationsbranschen. Tillsammans med Oddwork söker vi nu en Regionansvarig Account Manager till huvudkontoret i Göteborg!

Om tjänsten som Regionansvarig Account Manager hos CADCOM
I rollen som Regionansvarig Account Manager kommer du in med driv, kvalitetstänk och sinne för goda affärer! Du kommer systematiskt och strukturerat söka upp, bearbeta och skapa samarbeten med både nya och befintliga företagskunder. Genom konsultativ och professionell kontakt presenterar och säljer du in CADCOMs helhetslösningar. Som säljare driver du aktivt bolagets försäljning och tillväxt framåt utifrån ett strategiskt och långsiktigt perspektiv.

Som Regionansvarig Account Manager driver du med ett helhetsgrepp din egen försäljning, hela försäljningsprocessen från prospektering, kundkontakt och offerthantering till uppföljning och utveckling av samarbeten. Rollen innebär även en del administrativt arbete och du bär ansvar för att hålla dina kundkonton uppdaterade med den senaste informationen.

Du kommer arbeta i ett bolag med aktiv, driven och positiv företagskultur. Du rapporterar till och får löpande support från din närmsta försäljningschef samtidigt som du även bollar tankar och idéer med dina teamkollegor.

Vi söker dig som...
... är affärsmässig och ödmjuk och som brinner för försäljning. Du är lyhörd och drivs att skapa nya affärer, samarbeten och att bygga starka kundrelationer. Som person är du förtroendeingivande och bra på att utifrån kundens behov föreslå möjligheter som skapar långsiktiga och lönsamma affärer. Med förmåga att se hur dina aktiviteter påverkar verksamheten samt vad nyttan för varje kund är, arbetar du alltid med god struktur och planerar din arbetstid väl för att maximera såväl din tid som dina resultat.

Vi ser att du har akademisk utbildning samtidigt som du är "streetsmart", agerar med sunt förnuft och har god erfarenhet av uppsökande och konsultativ försäljning. Därför vet du vad det innebär att arbeta med telefonen som verktyg. För rollen krävs att du hanterar svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos CADCOM AB.

Vad CADCOM erbjuder dig
Hos CADCOM erbjuds du en nyckelroll i bolagets fortsatta expansion i Sverige. För rätt person ges på sikt goda utvecklingsmöjligheter och större ansvarsområden. Du ingår i ett härligt litet team med kollegor i en coachande miljö och kommer arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön och provision baserad på försäljningsresultat. Hos CADCOM är den sociala sammanhållningen en grundpelare för bolagets interna kultur. Detta gör att alla kollegor gör mycket kul ihop - under arbetstid men också på fritiden. Läsa mer om CADCOM här!

START: Omgående

PLATS: Göteborg

OMFATTNING: Heltid

LÖN: Fast lön + rörlig del

KONTAKT: Talent Manager Amy Disley, amy@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-12-16

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.
Jobbfakta
Publicerad

25 dagar sedan

Sista ansökningsdag

16 dec

Om företaget