Receptionist med administrationsvana till RSM

RSM · Administration · Sista dagen!

Om jobbet

Söker du en omväxlande och roligt roll i en trevlig och stimulerande miljö? Då kan du vara RSM:s nya Receptionist! Tjänsten är ett konsultuppdrag som är tänkt att påbörjas i februari och löpa i ca 18 månader.

Tjänstebeskrivning
Som Receptionist hos RSM är du ansiktet utåt i mötet med kunden och du ansvarar för att de känner sig välkomnade och blir väl omhändertagna. I tjänsten ingår även olika administrativa uppgifter som så att lägga in nya kunder i affärssystemet, posthantering, administrera årsredovisningar och deklarationer samt se till att receptionen och mötesrum är i ordning inför möten. Vissa ekonomisysslor som att hantera utlägg, reseräkningar och leverantörsfakturor ingår också i rollen. Vid olika kundevent kommer du också vara med och arrangera och planera dessa och du sköter beställningar av mat och lunch vid behov.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som trivs i en bred och varierande roll med mycket kundkontakt varvat med administrativt arbete. Då du kommer vara första personen kunden möter är det viktigt att du brinner för att ge förstklassig service och ett bemötande utöver det vanliga. För att trivas i rollen behöver du även vara en duktig och noggrann administratör. Som person är du utåtriktad, glad och lösningsorienterad. Du behöver god IT-vana och utöver kunskaper i Office är det ett plus ifall du har vana av att arbeta i något affärssystem sen tidigare. Du behöver även behärska svenska och engelska i tal och skrift för att bli aktuell för tjänsten.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW . Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Bogren, 031-333 54 84.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.
Jobbfakta
Ort
Göteborgs stad
Anställning
Heltid
Projekt- / Visstidsanställd
Yrkesområde
Administration
Underkategori
Reception
Publicerad

7 dagar sedan

Sista ansökningsdag

Idag

Om företaget

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, försäkring, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.