Randstad i Göteborg söker en säljande konsultchef

Randstad AB · HR & Personal · 30 dec

Om jobbet

Det går bra för Randstad i Sverige och vi vill att du ska bli en del av vårt team i Göteborg! Du välkomnas av härliga, hårt arbetande, engagerande kollegor. Som säljande konsultchef på Randstad får du ett brett ansvarsområde och tjänsten innehåller många olika arbetsuppgifter. Rollen innebär nykundsbearbetning, merförsäljning och personalansvar. Du kommer att vara placerad på vårt kontor i centrala Göteborg.

Dina arbetsuppgifter

Som säljande konsultchef på Randstad förväntas du etablera och upprätthålla kundrelationer på bemannings- och rekryteringssidan. Tjänsten innebär både nykundsbearbetning och merförsäljning och du kommer att ha ett långtgående kundansvar. Vi vet nämligen vikten av att skapa långsiktiga och hållbara samarbeten. Därför arbetar vi med 360-modellen, vilket innebär att du kommer att ansvara för allt från tillsättning av personal till löpande kontakt med både kunder och konsulter - tanken är att de alltid ska kunna vända sig till samma kontaktperson. Tillsammans med ditt team driver du hela tillsättningsprocessen, från kravprofil och annonsering till djupintervju, testning och kandidatpresentation. I rollen som konsultchef ansvarar du för personalplanering vilket kräver stor flexibilitet från din sida.

Din bakgrund

För att passa i rollen som säljande konsultchef hos oss på Randstad bör du ha dokumenterad erfarenhet av nykundsbearbetning. Vi ser gärna att du har arbetat med försäljning inom bemanning och rekrytering tidigare och då gärna på kollektivsidan. Vidare vill vi även att du ska kunna visa på erfarenhet av att slutföra affärer och ha en förmåga att utveckla långsiktiga kundrelationer.
Lämplig bakgrund är högskoleutbildning eller motsvarande.
B - körkort fordras.

Dina egenskaper

För att passa i rollen som konsultchef hos oss på Randstad behöver du ha ett gott sinne för affärer och en förmåga att både skapa förtroenden och leva upp till dem. Det är viktigt att du har känsla för kvalité och en förmåga att utveckla långsiktiga relationer till kunder, konsulter och kollegor. Eftersom vi arbetar med människor är det grundläggande att du är en socialt begåvad lagspelare med mycket energi. Att du får arbeta i ett globalt företag med stora chanser till utveckling ser du som en spännande möjlighet.

Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner. Att hitta rätt kompetens är en utmaning och vi förväntar oss att du klarar den bra. Är du rätt person kommer du i gengäld att få mycket tillbaka.

Ansökningsprocess

För mer information om tjänsten kontakta gärna Branch Manager Ahmed Hersi på tfn 0729 88 94 03. Intervjuer kommer att hållas löpande.
Välkommen med din ansökan redan idag.
Jobbfakta
Kontakt

Mejla Randstad AB

Publicerad

10 dagar sedan

Sista ansökningsdag

30 dec

Om företaget

Randstad är världens näst största företag inom rekrytering och bemanning och vi finns representerade i fler än 40 länder och har över 600 000 anställda världen över. Randstad växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren. I dagsläget har vi kontor i bland annat Stockholm, Göteborg, Västerås och Malmö. Vår verksamhetsfilosofi går att sammanfatta med orden: "good to know you". De uttrycker vår tillgänglighet, vår vilja att lyssna och vårt engagemang för goda samarbeten.