IT support till mjukvaruföretag i centrala Göteborg!

Om jobbet

OM FÖRETAGET

För OpenSolution söker vi nu IT-support till en avdelning på 15 personer. Företaget verkar inom mjukvarubranschen som erbjuder helhetslösningar för kassa- och betalningssystem. Företaget är verksamma i hela Norden med kontor i Sverige och Danmark. Arbetsplatsen är belägen på Lindholmen i ljusa och öppna lokaler och i Solna i Stockholm.

OM TJÄNSTEN

Som IT-support kommer du att fungera som en stödfunktion till befintliga kunder och kommer att arbeta med teknisk support, leverans av hårdvara och merförsäljning efter kundens behov. Företaget har tiotal applikationer som du kommer att vara tekniskt support till samt installation av kassa- och betalsystemen. Detta innebär felsökning, installation i Windows, applikationssupport och kunna guida kunder som ringer in inom de olika ärendena.

De första 3 månaderna kommer du att ha en mentor som stöttar och utbildar i de olika applikationerna och företagets interna CRM-system. Den perioden kommer du främst att ta emot inkommande samtal och hantera ärenden över telefon. Därefter kommer du att få åka med på kundbesök, vara med i behovsanalysen och kunna hantera de tekniska frågorna i mötet med kunden. Du är även med och installerar hårdvaran och ser till att allt fungerar på plats hos kunderna.

Du har jouren ca 4 veckor per år.

Det finns goda möjligheter till vidareutveckling på företaget för rätt person.

VEM ÄR DU?

Du är en kommunikativ person med lika stort intresse för service som teknik. Du har sinne för struktur och har förmåga att organisera ditt arbete även i stressfyllda situationer. Vidare är du lösningsorienterad, handlingskraftig, driven och älskar att ge service.

I ditt arbete kommer du att arbeta mycket tillsammans med dina kollegor vilket gör att dina personliga egenskaper kommer att vara av stor vikt där företaget värdesätter egenskaper som positiv, pedagogisk och serviceinriktad.

VAD KAN DU?

Gymnasieutbildning är ett krav samt någon form av vidareutbildning inom IT är mycket meriterande. Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift.

Du har erfarenhet inom kundsupport eller ärendehantering, gärna kundtjänst med teknisk bakgrund. Du har kunskap inom användarsupport för Windows. För att trivas i rollen ska du tycka om att arbeta i en entreprenöriell miljö och ha en god social förmåga. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team. Erfarenhet inom restaurang- och/eller butiksbranschen med kassavana är ett stort plus.

Start: Omgående

Lön: Fast lön enligt ö.k

Omfattning: Heltid, rekrytering

Placering: Göteborg, Lindholmen och Solna, Stockholm

Har du frågor om tjänsten, ring 031-320 33 01 eller skicka in din ansökan direkt till vedrana@ryskaposten.se
Jobbfakta
Ort
Göteborgs stad
Anställning
Heltid
Tillsvidareanställd
Antal Tjänster
2
Yrkesområde
Data & IT
Underkategori
Support
Kontakt

Mejla eller ring Ryska Posten Bemanning Väst, 031 320 33 00

Publicerad

28 dagar sedan

Sista ansökningsdag

8 dec

Om företaget

Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med otroligt duktiga och lösningsorienterade människor.

Vår filosofi är att erbjuda våra kunder den hjälp de behöver, när de behöver den och Ryska Posten Bemanning finns därför tillgängliga dygnet runt, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året och har även möjlighet att snabbt ta fram passande kandidater för längre uppdrag.


Hitta hit

Göteborgs stad Visa på karta

Visa var