Administratör till spännande uppdrag!

Om jobbet

Nu söker vi en Administratör till vår kund inom telekombranschen. Kunden sitter i fina lokaler centralt i Göteborg.

Som Administratör bidrar du till enhetens övergripande mål genom att delta aktivt i förbättringsmöten och utföra ditt arbete på ett professionellt sätt med fokus på kunden, effektivitet och kvalité.

Arbetsuppgifterna kommer till stor del bestå av administration kring olika orderunderlag. Du uppskattar att prata med kunder och kollegor på telefon samt lägger stor vikt på eget ansvar att identifiera förbättringsområden och finna lösningar.

Tjänsten har start omgående och 5 månader framåt med möjlighet till förlängning

Arbetsuppgifter

I arbetsuppgifterna ingår att
  • Administrera och komplettera de underlag som följer med varje givet uppdrag
  • Aktivt ta kontakt med kunder vars beställning inte är fullständigt eller där ytterligare möjligheter ges att öka kundnöjdheten
  • Vissa medarbetare kan vid tillfällen delta i olika projektuppdrag, vilket innebär att man kommer att jobba med andra uppgifter än ovan under denna period
  • Självständigt ta ansvar för sina egna mål och sin egen utveckling
Utbildning/erfarenhet

Du som söker har 1 års arbetserfarenhet och godkänd gymnasieutbildning. Du är självständig och engagerad i ditt arbete. Du har lätt för att kommunicera och ta kontakt med kunder. Det är viktigt att du har mycket goda kunskaper i Svenska och engelska, i tal och skrift. Tjänsten kräver att du har goda kunskaper i Excel.

Arbetstiderna varierar mellan 07.45 - 18.15 vardagar.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Jobbfakta
Publicerad

8 dagar sedan

Sista ansökningsdag

22 dec

Om företaget

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.