Administratör på deltid till innovativt företag i Göteborg!

Om jobbet

Söker du ett jobb på deltid och är redo för nästa utmaning? Har du goda erfarenheter av administration och kundservice med fokus på kundnöjdhet? Då är tjänsten som Handläggare inom Back Office något för dig!

Om tjänsten
Som Handläggare inom Back Office kommer du att ingå i ett härligt team på 12 personer. Vår kund är ett innovativt och nytänkade företag och du kommer att arbeta på deras kontor i centrala Göteborg. Ni sitter i ett öppet kontorslandskap i fräscha lokaler och har nära kollegor som arbetar i Norrköping. Som handläggare kommer du att bidra till enhetens övergripande mål genom att aktivt delta i förbättringsmöten och utföra ditt arbete på ett professionellt sätt med fokus på kunden, effektiviteten och kvalité utifrån din bästa förmåga. Din roll innebär:
  • Hantera, rätta fel, uppdatera eller komplettera de underlag som följer med varje givet uppdrag
  • Aktivt ta kontakt med kunder vars beställning inte är fullständigt eller där ytterligare möjligheter ges att öka kundnöjdheten
  • Ge service till kunder som ska lämna kompletterande uppgifter eller har frågor kring sin leverans
  • Arbeta enligt gemensamma arbetssätt
  • Uppfylla leveransåtagandet enligt kundens behov
  • Delta i olika projektuppdrag
Om dig
Vi söker dig som har en fullständig gymnasieutbildning samt har jobbat med liknande arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från telekombranschen är det meriterande. Som person är du pedagogisk, noggrann, har en social kompetens samt har ett stort kundfokus. Vidare uppskattar du att prata med kunder och kollegor på telefon samt lägger stor vikt vid ansvar att identifiera förbättringsområden och hitta lösningar.

Viktigt för tjänsten är:
  • mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
  • du har tidigare arbetat i windows
  • du har tidigare arbetat i officepaketet, men fokus på outlook och excel
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som handläggare inom back office är ett konsultuppdrag med tillsättning den 12 december. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget kommer att löpa på fram till den 30 september 2017. Du skall finnas tillgänglig att arbeta minst två halvdagar i veckan och arbetstiderna varierar mellan 07:45-18:15 på vardagar.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra. Du får ett ramavtal i Adecco Student AB. Du blir sedan anställd när behov uppkommer och du accepterar anställningserbjudandet.

Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden.

Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt kollektivavtal.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att

kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström på 031-725 45 08.

Välkommen med din ansökan!
Jobbfakta
Ort
Göteborgs stad
Anställning
Deltid
Extrajobb
Projekt- / Visstidsanställd
Antal Tjänster
2
Yrkesområde
Administration
Kontakt

Ring Alexandra Fahlström, 031-725 45 08

Publicerad

3 dagar sedan

Sista ansökningsdag

15 dec

Om företaget

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.