Distriktschef Göteborg

Om jobbet

Sesab Service AB är en framgångsrik auktoriserad serviceentreprenör verksam i Skåne, Halland, Västra Götaland samt Östergötland. Genom det delägda företaget ServiceCompagniet erbjuds samordnade lokala servicelösningar över hela Sverige.
Vi är kvalitetscertifierade enligt ISO 9001, miljöcertifierade enligt ISO 14001 samt Svanenlicencierade.

Vår affärsidé är att med ett brett sortiment individuella städ- och servicetjänster, utförda med gammaldags omsorg, erbjuda privat och offentlig verksamhet en renare, tryggare, trivsammare och effektivare inre och yttre miljö. Inom Sesabgruppen ingår även Lefa Yttre Miljö AB och Sesab Yttre Miljö AB.
Koncernen omsätter 112 miljoner och vi är ca 350 anställda.

Arbetsuppgifter

Göteborg är ett distrikt som växer och nu söker vi dig som har erfarenhet av ledarskap i kombination med att skapa och utveckla nya affärer.

Vårt affärsområde är städ- fastighets- och kontorstjänster. Det omfattar uppdrag som städning av fastigheter, kontor och butiker. På servicesidan handlar det om att utföra klottersanering, fönsterputs, golvvård samt leverans av kontorsmaterial, reception, entrémattor och konferensservice m.m.

Som Distriktschef för Göteborg driver, utvecklar och säkerställer du att kunder och medarbetare är nöjda.
Du har ett övergripande ansvar för ekonomi, personal, kunder, kvalitétsledning och affärsutveckling. Affärsutveckling innebär att du arbetar aktivt med att vårt kundvärde kontinuerligt ökar genom att marknadsföra vår affär, sälja in mot nya kunder och öka merförsäljningen.

Du ingår i ledningsgruppen och rapporterar till VD.

Utbildning/erfarenhet

Arbetet innebär många personliga kontakter så vi söker dig som har en har en god förmåga att bygga relationer och att kommunicera samt ett intresse för människor. Vi ser även att du har en vilja och förmåga att utveckla nya lösningar i syfte att expandera verksamheten.

Dina kvalifikationer:
  • Du är nyfiken på människor!
  • Du är engagerad, rättvis och tydlig.
  • Erfarenhet av att leda och utveckla personal.
  • Förmåga att motivera din omgivning till att nå resultat.
  • Drivkraft att skapa nya affärer.
  • Du kan skapa ordning och reda.
  • Förmåga att arbeta självständigt.
  • Stort intresse för kvalitetsfrågor.
  • Drivs av hög serviceambition.
  • Erfarenhet från tjänstesektorn inom service handel eller städ är meriterande.
  • Körkort är ett krav då resor ingår i tjänsten.
Vi erbjuder ett omväxlande arbete i ett företag med bra tillväxt. Vi har korta beslutsvägar i företaget och du ges stor frihet att driva affären i västra Sverige. Individuell lönesättning tillämpas.
Jobbfakta
Publicerad

17 dagar sedan

Sista ansökningsdag

11 dec

Om företaget

Rätt person på rätt plats. Det är vår kärnkompetens. Och vi har hunnit bli riktigt bra på det efter att vi ända sedan 1989 har försett företag och organisationer med nya medarbetare, såväl tillfälligt och permanent. Vår långa erfarenhet har gjort att vi verkligen kan vårt jobb. Genom att vi ständigt vässar våra arbetsmetoder och processer får du alltid hög kvalitet i allt vi gör. Vår erfarenhet märker du också på att vi är snabba och att du får medarbetare som kan börja jobba hos dig direkt.