Manager Technical Contact Center

Om jobbet

Manager Technical contact center

Alla är innovatörer. Men på olika sätt. Nu har vi lediga jobb för dig som tänker nytt inom kundsupport och customer experience. För dig som vill få kunderna att uppleva mer via sina mobiler, surfplattor och datorer. Och det i en digital värld där allt fler kopplar upp sina prylar, låter klockan på armen ha koll på hjärtslagen och styr e-shoppen från mobilen.

På Telenor är du alltid en del av ett större sammanhang. Genom våra produkter och tjänster föds nya tankar och innovationer. Och bäst blir det när vi gör saker tillsammans med andra.

Vad gör du som Manager Technical contact center på Telenor?
Som Manager Technical contact center ansvarar du för att ge teknisk support till våra största företagskunder. Uppdraget delar du med ditt team om ca 35 medarbetare. Som ledare ger du dina medarbetare förutsättningar för att jobba nära kunden, utvecklas på jobbet och samtidigt ha kul. Ditt jobb innebär att bidra till strategin, ansvara för att hela värdekedjan ska fungera optimalt och alltid med kundens bästa i centrum. Du och ditt team driver också ett ständigt effektiviserings- och kvalitetsarbete för att jobba så smart som möjligt.

Som Manager Technical contact center på Telenor får du

Vi vill tillsammans med dig vinna kampen om våra kunders förtroende. Vi tror att du brinner för att forma och utveckla vår supportavdelning för våra allra största kunder, här är en chans att verkligen påverka och göra skillnad. Du jobbar tillsammans med ett team ambitiösa och kunniga medarbetare som vi tror du är laddad för att inspirera och motivera i denna kundkamp.

Du är del av Business Operations ledningsgrupp.

Passar du ihop med oss?

För att vara aktuell för rollen behöver du ha
  • God ledarskapsförmåga, 3-5 års erfarenhet
  • Tekniskt intresse
  • Vana att arbeta med kunder och kundnöjdhet
  • Call center verksamhet
  • 3-5 år Telecom
Det är också bra om du har erfarenhet av:
  • Ledningsgruppsarbete
  • Teknisk kundsupport
Som person är du

Tydlig, du ger teamet en tydlig riktningskänsla; motiverar och samordnar för att behålla fokus på målen. Du utvecklar andra genom delegering, överlåtande av ansvar samt coachning; främjar andras yrkesmässiga och personliga utveckling. Du samarbetar effektivt med andra; delar med dig av dina kunskaper, erfarenheter och information. Vi tror att du har ett metodiskt och systematiskt tillvägagångssätt; planerar i förväg, gör tydliga prioriteringar och fördelar resurser effektivt.

När det krävs ger du prov på din specialistkompetens och sakkunskap inom det egna yrkesområdet samtidigt som du ser till att du ständigt utvecklas i din yrkesroll.

Vill du skapa framtiden med oss? Välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 16 december 2016.

Placeringsort: Karlskrona

Anställningsform: Tillsvidare

Har du frågor? Vill du veta mer om tjänsten, kontakta rekryterande ledare Sofia Ahlmark Hyvärinen 070-8331599 eller sofia.ahlmark-hyvarinen@telenor.se . Vill du veta mer om rekryteringsprocessen, kontakta rekryteringsteamet på work@telenor.se.
Jobbfakta
Ort
Karlskrona
Anställning
Heltid
Tillsvidareanställd
Yrkesområde
Organisation & ledning
Data & IT
Underkategori
Support
Publicerad

24 dagar sedan

Sista ansökningsdag

16 dec

Om företaget

Business ansvarar för försäljning av heltäckande kommunikationslösningar till företagskunder och offentlig sektor. Med kundens upplevelse i fokus och högsta affärsnytta erbjuder vi mobil och fast telefoni, datakommunikation, driftstjänster och Cloudtjänster.

Telenor Sverige levererade år 2015 tjänster till drygt 2,5 miljoner mobilabonnenter, cirka 645 000 bredbandskunder och en halv miljon tv-kunder. Vår omsättning år 2015 var cirka 13 miljarder kronor (2015) och vi hade cirka 1 900 anställda. Bland våra varumärken finns Telenor, Bredbandsbolaget, Vimla och Ownit.


Hitta hit

Karlskrona Visa på karta

Visa var