Kundservicemedarbetare till H&M!

Om jobbet

Är du redo för nästa utmaning? Har du goda erfarenheter av service och behärskar något av de nordiska språken i tal och skrift? Då är tjänsten som Kundservicemedarbetare till H&M något för dig!

Om tjänsten
H&M är ett globalt företag med tusentals butiker runt om i hela världen. Din huvuduppgift är att se till att H&M är kundens första val, genom att erbjuda den bästa möjliga kundservice när det handlar om telefonsamtal och e-post. Du kommer att besvara deras kunder när de har frågor om sina beställningar, leveranser, fakturafrågor eller andra frågor om deras online shopping eller frågor relaterade till butiken. Hos H&M kan vi erbjuda ett uppdrag där varje dag är ett äventyr, där bara du själv sätter gränserna för dina karriärmöjligheter och där din personliga tillväxt och utveckling är lika viktig som vår verksamhet.

Om dig
Vi tror att du är en positiv, social, öppen, kommunikativ och ambitiös lagspelare full av driv och optimism. Du har en god datorvana samt om du har erfarenhet av tidigare arbete inom kundservice är det meriterande.
  • att du är noggrann i ditt arbete
  • är strukturerad
  • tar initiativ och hittar information om du behöver det
  • är en lagspelare men också bekväm med att arbeta självständigt
  • att du är en god förebild som lever upp till H&Ms värderingar
  • flytande norska eller finska i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som Kundservicemedarbetare är ett konsultuppdrag med tillsättning den omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget är ett löpande behov där det finns goda möjligheter till att du får en direkt anställning hos kunden. Arbetet är belagt på dagtid, kvällar och helger.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att

kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström på 031-725 45 08.

Välkommen med din ansökan!
Jobbfakta
Ort
Borås
Anställning
Heltid
Tillsvidareanställd
Yrkesområde
Service & Kundtjänst
Underkategori
Kundtjänst
Kontakt

Ring Alexandra Fahlström, 031-725 45 08

Publicerad

3 dagar sedan

Sista ansökningsdag

15 dec

Om företaget

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.